Bob het dwergkonijntje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Bob het dwergkonijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 14:31

Hallo bokkers,

Afgelopen zondag had ik weer dienst op de kinderboerderij waar ik vrijwilliger ben. 17 april is 1 van de voedsters bevallen van welgetelt 1 jong en aangezien dit een rammetje is werd deze te koop gezet :) En ik had me nog zo voorgenomen niet verliefd op hem te worden, het onvermijdelijke gebeurde dus en zo ging hij mee naar huis :D

Dus ik stel jullie voor aan Bob! Bob is een kleurdwergje en dus op 17 april geboren. Bob blijft tot september single en wordt dan gecastreerd en ik ga dan samen met de opvang op zoek naar een leuke meid voor hem :)

Hij komt uiteindelijk buiten te zitten, alleen dat moet nog gerealiseerd worden haha. Zondag ga ik een supermooi buitenhok ophalen bij mijn neef en daaraanvast wil ik een ren maken. Alles bij elkaar zullen de maten uitkomen op zo'n 1,5 meter bij 2,5 meter.

Nou goed hier is mijn knuffelkonijn!

Afbeelding
Nog op de kinderboerderij

En gisteren in de tuin. Ik ben hem langzaam aan het laten wennen, gisteren heeft ie denk ik 10/15 minuutjes in de metalen ren gezeten en dat wil ik opbouwen :)

Afbeelding

Afbeelding
Spot de kat xD Lisa vind Bob ONTZETTEND interessant. Daarom laat ik ze ook niet alleen als hij losloopt.

Afbeelding
Snoeeeeeeepjessssss

Afbeelding
Hij hoorde een vrachtwagen langskomen :+

Wat vinden jullie van mijn nieuwe vriendje :) ?

Chantalx249

Re: Bob het dwergkonijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:34

Wat een droppie <3

Maestroox3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:37

wat een schatje! :)

had ook zo'n ren, tot ze ineens het deurtje konden opendoen en kon erachter gaan zoeken :') nooit zet ik ze daar nog in :P

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:41

<3 Wat een schatje

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 14:46

Maestroox3 schreef:
wat een schatje! :)

had ook zo'n ren, tot ze ineens het deurtje konden opendoen en kon erachter gaan zoeken :') nooit zet ik ze daar nog in :P

Dit is ook gelukkig puur de ren waar hij ingaat om te wennen aan het buiten zijn :) Hier blijf ik ook ten alle tijden bij ook omdat ie van boven open is en er dus katten en dergelijke in kunnen komen. De ren die aan zijn toekomstige hok vast komt te zitten is van boven afgesloten :D

Maestroox3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:46

haha gelukkig! :o :D