Paspoortje van Rosco
Naam: Rosco
Leeftijd: 11
Ras: Labrador
Hij is een: Verschrikkelijke waakhond
Grote allesvriendOmdat Rosco al 11 is, en we niet weten wanneer zijn laatste keer gaat worden met de avond4daagse, wilde ik dit jaar alles op alles zetten om het te gaan lopen en dit bij te houden met een topic. Vaak worden we over leuke routes, zoals door het bos, geleid

We gaan voor de 5 kilometer (leuk voor hem, en ook voor mij met mijn conditie van 0,niks
) Beiden lopen we voor de medaille, en voor hem zal dit zijn 6e gaan worden
Ik hoop deze keer niet verdwaald te raken (vorige keer wel, ik volgde een verkeerd groepje
) waardoor ik ineens de 10 km liep. Geen probleem, maar wel heerlijk onverwacht 
Zijn gezondheid is nu nog goed, dus even extra goed wandelen de afgelopen tijd om de conditie weer wat op te krikken was voldoende

Om hem zelf ook wat te laten doen, heb ik een zoektocht gemaakt naar een hondentuigje met rugtasjes. Na even zoeken kwamen wij uit bij een winkel die nog zoiets had hangen, maar dan in jack russel formaat
Tasjes overgezet op een wel passend tuigje, en we waren klaar!
Hij draagt dus tegenwoordig vol trots zijn eigen ehbo-doosje, poepzakje en koekjes.
Volgen jullie ons mee?
Daarbij was het niet alleen voor hem, maar ook voor mij (ivm. mijn belabberde conditie
)
, dus voor de zekerheid mee. Ovigens draagt hij daar ook mijn blaarpleisters in, just in case
(niet sarcastisch bedoeld) 

Meneer had een reiziger extra halverwege
En aan ons de taak om mee te gaan op safari door het bos en de wilde dieren te spotten! Die dieren moesten we opschrijven, en met de verzamelde letters moest je uiteindelijk een woord puzzelen.

Suggesties?