Alleen is tijgie best wel een dominant konijn, onze hond is dol op tijgie maar onze hond staat in rang wel onder ons konijn.

Tijgie valt onze hond namelijk aan als het haar niet aan staat.
Dus daarom was ik best bang voor wat tijgie zou doen naar andere konijnen, maar toch heb ik bokker Faniek benaderd.
We hebben tijgie daar heen gebracht een paar weekjes terug om haar aan een knappe konijnenman te koppelen. Vandaag kwam ze eindelijk terug! Het duurde wat langer dan gepland omdat we tijgie toch maar hebben laten helpen omdat ze enorm liep te rijden, daarna werd ze nog een beetje ziek maar ze is dankzij al de goede zorg weer helemaal de oude bostijger! Haar bijnaam is bostijger omdat ze een keer uit de ren is gesprongen het bos in (we wonen in het bos). De ren is nu gelukkig nijn-proof.
Nu zijn jullie vast benieuwd naar het koppel?
De foto's zijn gemaakt met mijn telefoon en er ligt tijdelijk een zeil over de ren ivm de enorme hoosbui van vanmiddag, dan konden ze toch lekker de ren ontdekken zonder zwembandjes. Maar die gaat er binnenkort af en dan moeten ze zelf maar schuilen. Ik zat naast de ren met het deurtje open, ik had wat lekkers geplukt zodat tijgie uit mijn hand kon eten en zodat Sverre aan dat idee kon wennen. Want ik zal toch in de ren moeten om te voeren en uit te mesten. Ook check ik ze geregeld op teken en knip ik de nageltjes. Dus Sverre zal toch moeten leren dat ik heeeeeel lief ben!
Ik ga binnenkort wel een keer met mijn E-reader een uurtje in de ren zitten, dan went meneer vanzelf.
De filmpjes van toen ze net in de ren waren, onze hond was ook blij verrast dat er 2 konijnen uit dat ding kwamen!

Kijk en geniet!
1. Tijgie probeert Sverre te overtuigen dat ik geen konijntjes eet.

2. Tijgie die kent het wel!
Dat is het eten-mens!
3. Sverre onderzoekt de boel grondig

4. De tunnel!

5. Kijk eens hoe groot ik ben!!!

6.

5. Totaal plaatje

6. En als laatste Sverre die een dappere actie onderneemt en aan het grasje snuffelt, een hapje nemen is de volgende stap!

Tot slot nog een filmpje:
Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn konijnen kinderen!
Die staat er nu bij! 

en van die dikke winterwortels als ze dat lekker vinden. Daar doen ze langer mee dan met gras enzo.