Soms kon je een trutje zijn, maar je was mijn geboren prinsesje als volger van je liefste mama.
Ik heb heel wat werk aan jou mooie lange haren gehad. Elke keer kammen en zachtjes plukken als je in de rui was.
We deden mee aan de dierenkeuring in 2006 en daar werd je 3e. Oh wat was ik trots op mijn zelf gefokte meisje.
Op de keuring vroeg de keurmeester of ik wist welk ras jij was, Ik zei nou een half angora denk ( Vader vol angora moeder korthaar net iets kleiner dan Natasja ). Hij zei Nee,, Ze is een Belgisch Baard Konijn. Ik stond even gek te kijken er van.
Ik merkte nu dat je achteruit ging, je at en dronk haast niet meer. Ik nam je het weekend mee om je in de gaten te houden.
Daar at je weer andijvie en je bleekselderij. Dat ging er in als koek. Eenmaal weer op de boerderij zag ik al dat het slechter ging.
Ik nam je bij me en je werd lusteloos en ademde snel. Om 01:18 ben jij net als je moeder in mijn armen overleden,
Liefste schat, Ik zal je missen, Niemand kan jou vervangen. Je bent nu het engeltje op mijn schouder die mij in de gaten zal houden.
Rust zacht moppie.
9 Februari 2005 - 22 April 2014
Baby Natasja
Laatste recente foto nog lekker in het zonnetje en nog niets aan de hand.
Vaarwel liefje, Rust maar uit
Alleen doet je eerste foto het niet.