Hoi allemaal!
Op mijn school hebben we ratten, waarvan 1 nu op leeftijd begon te komen. 2,5/3 jaar terug is hij daar geboren, en sindsdien ken ik hem ook al. Ik heb altijd al gezegd, ik heb nog wel plek in mijn tas en dan smokkel ik hem zo mee naar huis!

Gisteren was het dan plots zover...mijn lerares kwam naar me toegelopen. Of ik nog interesse had in de oude rat. Hij was de enige oude nog, en ze hebben nieuwe kleintjes aangekocht erbij. Normaal gesproken was dat geen probleem en kon hij daar prima mee overweg, maar hij kon zijn draai daar niet meer vinden. Door de stress van de kleintjes begon hij zich allemaal plekjes te bijten, het arme ding :c
Overleg gehad met vriendinlief, en hij mocht mee!
Hij zit nu rustig in een hokje naast de grote kooi. Kennismaken door de tralies heen, en eerst maar even een beetje settelen

Nu hij een dagje bij ons is, vond ik het wel tijd voor wat foto's van mijn knappe vent.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. Lekker kleedje...warme lampen...weltrusten!

8.

9.

10.

11.

12. Weltrusten allemaal!

Ik hoop hem hier een prachtig pensioen te mogen geven. Ik ben dolblij dat de naamloze beer ein-de-lijk echt van mij is en een naam heeft. Rover zal hier lekker zijn ding mogen doen, en hoeft niet meer door allemaal studentenhanden te gaan