Met mijn prachtige vriendje, de jonge Siberische Husky reu Manu, kan ik de hele dag rond struinen door de prachtige gebieden in onze omgeving, namelijk in Zuid-Frankrijk.
Manu is 10 maanden oud. Ik houd hem aan de lijn door zijn jachtinstinct. Zo lief als hij er uit ziet, zo goed is hij in het jagen. Dus ik moet veel met hem doen om hem zijn energie kwijt te raken.
Deze foto's zijn al van twee weken geleden. Met de huidige warmte (vandaag was het hier 23 graden) wandelen we 's ochtends en 's avonds en blijft hij overdag, op een paar plasrondes na, binnen in ons koele huis.
1. Als het hoog wordt krijg ik altijd een beetje duizelingen dus ik moet niet teveel naar beneden kijken. Dus toen mijn zusje op bezoek kwam heb ik haar de camera mee laten slepen. Die durft wel vlakbij de afgrond te staan

2. Even rusten want van klimmen krijg je het toch wel wat warm.

3. Manu staat op onze berg, daar tussen ligt een flinke kloof en je ziet een weg op de berg er tegenover staan. We stonden vrij hoog maar helaas krijg je dat zo lastig op de foto.

4.

5. Kusje

6. Het is BB-ITP dus we letten op de kop van de hond

7. De arme ziel kreeg het warm van die klim. Maar toch even bij baasje kruipen om te poseren

8.

9.

10. Met 16 graden is het gauw te warm voor de arme man

11. En dan moet je even languit en in de steentjes rollen

12. En de wandeling afgebroken omdat het toch echt te warm werd daar bovenop die berg voor hem.