Sinds eind Januari ben ik eindelijk ook in het bezit van een hondje! Hoewel we al heel wat dieren hebben (2 hamsters, 3 konijnen, 5 parkieten, vissen, 2 paarden..) is de veestapel nu wel echt 'compleet' als het aan mij ligt!
Toen mijn ouders eindelijk instemde met het aanschaffen van een pup, zou hij eigenlijk pas in mei komen. Maarja, toch even op marktplaats gaan kijken, en toen kwam ik dit schattige koppie tegen!En dit kon ik natuurlijk echt niet weerstaan
Dus gebeld, en 2 dagen later konden we deze kleine jongen (toen 9 weken) komen ophalen! Heeel blij ben ik met kleine Sammie
Hij is wel ondeugend, maar hij leert heel snel, hij kan al zitten, liggen, rollen, pootje, high five, high ten, rondje draaien en blijf. Ook weet ie al goed dat zijn naam Sammie is!Sammie is een reutje van 21 november, zijn vader is een maltezer en zijn moeder is een echte mini yorkshire.
De foto waar ik verliefd op werd, hierop kun je zijn formaat ook goed zien

Spelen met een slof

Toen we hem net een weekje hadden, in het zonnetje. Gek beestje

Heel blij met mijn kleine vriendje

Lekker rennen in de tuin!

Hiervan smelt toch iedereen?

Een apart fotomomentje met zijn touwtje

Zelf op ontdekking gaan, hij is erg ondernemend en nergens bang voor!

Hij is al meegeweest naar het strand, wat hij geweldig vond ondanks de harde wind en -voor andere kleine hondjes- enge grote loslopende honden..

Vriendje van iets meer eigen lengte gevonden!

Zitten op het strand

Kleintje!

Maarja, hoe stoer en sterk hij ook is, kleine puppy's krijgen het na een kwartiertje dollen toch koud.. dus dan maar snel bij het baasje in haar jas..

Tot de volgende keer!