Sinds het nieuwe jaar train ik bij sportdogs nederland elke zondag ( ben nu 4 keer geweest) , en Reno doet al super zn best

Ik wilde graag deze foto's laten zien, denk dat niet iedereen bekend is met deze tak van de hondensport

Dit is de Farjump, hij haalt nu 3 meter springen

Dit is de climb of wall, dit waren we gister. Na 3 keer geweest te zijn kon hij al bij de 4e keer 2.60 m omhoog springen ( klimmen ) Super trots op hem. Vorige week haalde hij de 2.40 nog niet.

Dit is de Tug of war ( touwtrekken met een andere hond ) Hij gebruikt alleen jammer genoeg een verkeerde techniek, dus dit doen we voorlopig niet meer. ( hij belast zn nek er te veel mee )

En dit is de High Jump, dit was de 2 keer ? dat we er waren, hier moest hij nog goed leren om de bijtrol vast te houden. ( hier had hij moeite mee) Maar dat heeft hij nu onder de knie en kan hij dus hoger springen en vasthouden. ( op wedstrijd moeten ze de bijtrol 5 of 3 sec vasthouden, anders telt het niet )
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik ben in ieder geval een heel trots baasje! Hij pakt het super snel op en heeft het helemaal naar zn zin