)
(en ik ben degene die de foto maakt
dit is een vriendin van me die yuki vast hield vandaag bij de nieuwjaars wandeling van de bullterriers) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
dit is een vriendin van me die yuki vast hield vandaag bij de nieuwjaars wandeling van de bullterriers)
. En je moet bereid zijn om je hond te beschermen tegen andere honden (en mensen) die de taal niet snappen en verkeerd ernaar handelen. 
primera schreef:Ze zijn wel redelijk beschermend maar geen waakhonden. Okee ze zullen soms aanslaan als t echt nodig is, zijn over het algemeen geen blaffers en ze zullen je beschermen waar ze kunnen, maar je moet ook niet vreemd opkijken als ze een inbreker zullen verwelkomen en ze zelfs naar de tv zullen begeleiden.
Het ligt er een beetje aan welke lijn je hebt, veel terriër bloed die zijn vrij fel, als je meer het bull bloed hebt zullen ze veel vriendelijker zijn. het zijn absoluut geen 'beginners' honden je moet stevig in je schoenen staan de eerste jaren om ze goed op te voeden, en een hoop verstand van honden hebben en nog beter veel van het ras weten, ze maken nogal vreemde geluiden... Als je dat met andere rassen vergelijkt zou je ze agressief noemen kwa geluid, je moet dat een beetje zien als dat je iemand uit een ver vreemd land tegen komt waarvan je de taal niet kent. En je moet bereid zijn om je hond te beschermen tegen andere honden (en mensen) die de taal niet snappen en verkeerd ernaar handelen.

.

Waar heb je dat tuig laten maken super stoer zo met zn eigen naam!
zal er ook nooit meer vanaf (willen) komen