Ik stel jullie voor Lana en Joris

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joke20

Ik stel jullie voor Lana en Joris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 16:38

Hoi,

Ik wil jullie voorstellen aan mijn 2 kittens, gered vanuit Griekenland eiland Samos
Zijn van 28 septemter 2103. Ze werden door mijn vriendin Pauline gered uit een vuilnisbak.
Joris het mannetje had zijn ogen nog dicht, Lana had ze al open.
Ze waren koud toen een vrouw ze vond, en ze hadden geen moeder dus zijn met de fles groot gebracht door Pauline.
Bij haar thuis hele goede verzorging gehad ontwormt en ontvlooid.
En nu wonen ze bij mij en het gaat goed.

Afbeelding
Dit is Lana

Afbeelding
Joris met bal in ze mond.

Afbeelding

Afbeelding

Ik laat ze allebei helpen want ik hoef geen nestje.
Hij zit er nog niet op haha wel af en toe ruiken en erop klimmen maar verder nog niks.

Groetjes van ons

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 15:56

Aaahh wat een mooie katten,!

En wat fijn dat ze bij jou een goed huisje hebben gevonden!
Veel plezier met deze 2!

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:02

Leuke kittentjes ! Gelukkig zijn ze gered uit die vuilnisbak...brrrrr...moet er niet aan denken... |(
Jouw Lana is helemaal mijn Moppie...alleen is Moppie een pluisbol, maar verder kon het een tweeling zijn :D
Geniet van hun kittenfratsen ,ze worden zo vlug groot !

dierenfan

Re: Ik stel jullie voor Lana en Joris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:17

Prachtige kittens!

Ik zou met je dierenarts overleggen. Of de poes een poosje op de pil zetten maar beter nog nu al de kater laten castreren (als je ze binenn houd voorlopig anders de poes al laten helpen). Wij laten alle kittens in de opvang met 10 weken helpen en hebben al jaren zeer goede ervaringen hier mee. Jou kittens zijn al over die leeftijd heen dus dat moet nu al makkelijk kunnen.

Sommige poezen zijn namelijk met 4 á 5 maanden al voor de eerste keer krols. Ik heb zelf al veel te veel kittens mee gemaakt die zelf kittens moesten krijgen (gevonden en te laat voor aborteren) en dat geeft veel trieste beelden dus zou dat zeker proberen te voorkomen!

joke20

Re: Ik stel jullie voor Lana en Joris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 21:18

Ik laat ze met 5 maanden helpen. In februari hebben ze een speciale korting actie om ze te laten helpen. Is nogal prijzig. Ze zijn nu voorlopig binnen. Heb ze vanaf vandaag een week bij me in huis.