Weimaraner Mismo alweer 7 maanden oud!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 14:57

Wat een leuke foto's en wat een prachtige hond!
Als er ooit een hond komt dan wil ik ook graag een weimaraner, ben er helemaal weg van! <3

M_Jacky

Berichten: 366
Geregistreerd: 02-10-12
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Weimaraner Mismo alweer 7 maanden oud!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 15:00

Wat een leuke hond! :D

Horse_xx

Berichten: 1718
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 17:45

leonie87 schreef:
Ja hoor vind het altijd leuk om fotos te zien!
Mismo is van de nederlandse lijn, hoewel hij soms het gedrag vertoont van de duitse lijn (meer waaks).
Hoe oud was jou weim?

Grappig hoeveel ze kunnen verschillen ook he! Je weet nooit wat je krijgt haha. Verrassingspakket die weimaraners :D


Mijne is niet zo oud geworden, 7 jaar maar helaas :( Maar hij was ziek vandaar..
Je ziet zo ook niet vaak lopen en dat maakt ze sowieso al bijzonder. Ik vind de duitse lijn niet mooi (lange neus), maar de Nederlandse daarentegen weer wel :D

love_Soraya

Berichten: 3827
Geregistreerd: 12-02-12

Re: Weimaraner Mismo alweer 7 maanden oud!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:10

Wat een prachtige hond :j ! Vind de naam er ook erg mooi bij passen..
Toen mijn hond nog klein was haalde ook veel mensen het in de war met de Weimaraner, zelfde kleur(toendertijd) en leek er best veel op hihi!

leonie87

Berichten: 4463
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Re: Weimaraner Mismo alweer 7 maanden oud!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-13 18:35

Dank je wel allemaal :D ben er ook heel blij mee hoor!

Bedenk wel dat hij niet alleen heel mooi is he magic lover, maar ik neem aan dat je dat wel weet.

Even in je profiel gespiekt love_Soraya, maar ik zou dat toch echt niet kunnen verwarren :P. Wellicht mensen die niks van het ras weten. De kleur van jou hond is niet toegestaan bij de weimaraner. Wel een hele mooie hond trouwens!

Ow Horse dat is wel balen zo vroeg! Bij ons in het bos laatst ook een van 7 ingeslapen. Had een nekhernia van de een op de andere dag en kon daardoor niet meer lopen. Ze had ook nog een ridgeback en die was echt ontroostbaar. Toen die de mijne zag in het bos vloog er op af en wilde niet meer weg hahaha. Arm ding.

Ik vind die hele lange neus en die extreme borstkas ook niet zo mooi. Doe mij maar een Mismo bouw. Hij moet nog wel een stuk groeien hoor! Ik hoop dat hij dat nog gaat doen...

love_Soraya

Berichten: 3827
Geregistreerd: 12-02-12

Re: Weimaraner Mismo alweer 7 maanden oud!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 19:02

Ik stuur je even een pb met foto :D !

Horse_xx

Berichten: 1718
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 19:29

leonie87 schreef:
Dank je wel allemaal :D ben er ook heel blij mee hoor!

Bedenk wel dat hij niet alleen heel mooi is he magic lover, maar ik neem aan dat je dat wel weet.

Even in je profiel gespiekt love_Soraya, maar ik zou dat toch echt niet kunnen verwarren :P. Wellicht mensen die niks van het ras weten. De kleur van jou hond is niet toegestaan bij de weimaraner. Wel een hele mooie hond trouwens!

Ow Horse dat is wel balen zo vroeg! Bij ons in het bos laatst ook een van 7 ingeslapen. Had een nekhernia van de een op de andere dag en kon daardoor niet meer lopen. Ze had ook nog een ridgeback en die was echt ontroostbaar. Toen die de mijne zag in het bos vloog er op af en wilde niet meer weg hahaha. Arm ding.

Ik vind die hele lange neus en die extreme borstkas ook niet zo mooi. Doe mij maar een Mismo bouw. Hij moet nog wel een stuk groeien hoor! Ik hoop dat hij dat nog gaat doen...


Ach jeetje wat sneu! Die van ons had een darmziekte en een paar maand voor hij overleed een maag torsie gehad waaraan hij toen al bijna overleed, helaas is hij uit die operatie niet heel goed gekomen en ging het steeds slechter met zijn darmen. Wel een gemis hoor. Een heel stuk stiller opeens. Heb je foto's gepb't

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 19:43

wat zijn het toch prachtige honden!
En puppies...puppies zijn om op te vreten, zo lekker, leuk en lief!

leonie87

Berichten: 4463
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Re: Weimaraner Mismo alweer 7 maanden oud!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-13 20:13

Ik snap het helemaal nu soraya. Hoewel ik het verschil wel zou zien, lijkt hij inderdaad wel op een weim op die leeftijd.

Oei, maagtorsie... Hier staat de hele dag eten en hij gaat gerust rennen na het eten, maar hij eet nooit hele grote porties (tenzij vers vlees). Hopelijk kan ik het risico ermee verminderen... Maar wel een hele nare manier om je maatje te verliezen.
En ja ik geloof zeker dat het een gemis is :(.

Haha Knakker, niet doen hoor! Dan worden ze nooit groot ;).

LisaD

Berichten: 2278
Geregistreerd: 26-06-07
Woonplaats: Almere

Re: Weimaraner Mismo alweer 7 maanden oud!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 20:15

*smelt*
Een weimaraner <3 <3 <3

Geweldige dieren!

leonie87

Berichten: 4463
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Re: Weimaraner Mismo alweer 7 maanden oud!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-13 20:15

Wat grappig dat iedereen het ras zo leuk vind! Ik heb me er echt in verdiept voor hij kwam hoor, maar het ras kende ik nog niet echt.

Tips zijn altijd welkom hoor :D