ieniemienie hondjes op komst!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:10

_Saar schreef:
Ik ga volgen TS, leuke hondjes!

Wil het toch even kwijt: wat kunnen bokkers toch vreselijk misselijk en betweterig zijn :r .


Maakt deze reactie jou 1 haar beter dan?

xmarijn

Berichten: 461
Geregistreerd: 01-03-13

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:19

leeeuk & wat een lekker rond buikje!
Ik ben het eens met @_saar hoor

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:25

Ik heb ook een chi en die is echt geen accosoire hondje, daar sport ik op GGB niveau mee en ik hoop toch een keer daar examen mee te doen om te laten zien dat dat ook met een chi kan, al kost dat wat meer moeite dan met een herder. Ook wel een leuke uitdaging hoor.

Ik ben erg benieuwd naar de pups, ik mag zelf over anderhalve week mijn Sheltie pup ophalen dus ben al helemaal in de pup sferen.

jUst_eVa

Berichten: 1069
Geregistreerd: 26-01-07
Woonplaats: abbekerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 19:34

Iris82 schreef:
_Saar schreef:
Ik ga volgen TS, leuke hondjes!

Wil het toch even kwijt: wat kunnen bokkers toch vreselijk misselijk en betweterig zijn :r .


Maakt deze reactie jou 1 haar beter dan?


nee hoor dat niet maar ik begrijp haar reactie wel. Er is altijd een hoop betweterig commentaar op bokt, niet alleen hier in dit topic. Maar de meeste reacties hier zijn toch wel super leuk!! :D

@jillero, ik zag jou topic dan denk ik! Super leuk!! Heel veel succes met je nieuwe pup, en wat leuk dat je dat doet met je chi!

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 21:32

jUst_eVa schreef:
en bralindy, wat leuk dat je ook pups krijgt!! als die geboren worden zijn ze volwassen chihuahua maat hahaha!! Wanneer is ze uitgerekend?


28 december ;) Dus het duurt nog eventjes. Maandag heeft ze haar 2e echo en gaan we pupjes tellen.

YazhiSien

Berichten: 2556
Geregistreerd: 27-07-08

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 22:43

Ik heb helemaal niks met Chi's….de meeste die ik hier zie, lopen niet zelf en zijn strontverwend…`MAAR…die van jou zijn geweldig! en kunnen lopen :) dit bedoel ik als compliment, dat je ze lekker als elke andere hond laat rennen, spelen enz. Super! Succes met het nestje….

_Saar

Berichten: 1196
Geregistreerd: 05-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 22:50

Iris82 schreef:
_Saar schreef:
Ik ga volgen TS, leuke hondjes!

Wil het toch even kwijt: wat kunnen bokkers toch vreselijk misselijk en betweterig zijn :r .


Maakt deze reactie jou 1 haar beter dan?


Ik ben toch ook een bokker? :D

Santos_05

Berichten: 3103
Geregistreerd: 23-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 22:58

LoesLucky schreef:
Ik heb helemaal niks met Chi's….de meeste die ik hier zie, lopen niet zelf en zijn strontverwend…`MAAR…die van jou zijn geweldig! en kunnen lopen :) dit bedoel ik als compliment, dat je ze lekker als elke andere hond laat rennen, spelen enz. Super! Succes met het nestje….


Het valt me op dat er veel jongens met hun vriendin in de stad rondlopen met een Chi in hun jas.... :Y)

Ben heel benieuwd naar de puppies! Vind ze zelf helemaal super, alleen manlief wil geen hond die kleiner is dan de katten :+

We hebben trouwens een hond van 70cm en eentje van 50cm en ik merk al dat die van 50cm minder streng opgevoed wordt (die kleine hoeft bv niet de hele tijd stijf naast te lopen, maar die grote trekt me anders zo omver). Maar inderdaad, de basis moet in elke hond zitten!

jUst_eVa

Berichten: 1069
Geregistreerd: 26-01-07
Woonplaats: abbekerk

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 12:27

Haha ja chihuahuas worden vaak niet consequent opgevoed. Maar ik heb hier ook al gemerkt dat als ik dat niet doe dat ze dan een loopje met me gaan nemen. Ik vind t zelf verschrikkelijk als een hond bietst dus dat doen ze hier gelukkig ook niet. Ze krijgen bij de koelkast wat en bij hun kast. En verder interesseert eten hun helemaal niet :)

bralindy, heb je ook een topic? Vind het wel leuk om die ook te volgen!

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 13:17

Bella schooit wel, met dank aan paps en mams, ik heb dat na een jaar boos zijn op familie opgegeven :+ maar wel netjes op afstand.

jUst_eVa

Berichten: 1069
Geregistreerd: 26-01-07
Woonplaats: abbekerk

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 13:32

Ben wel benieuwd naar je chi! Heb je een foto? :)

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 14:21

Even erbij voor ik iedereen over mij heen krijg. Bella krijgt enkel deze trui aan bij koud vies weer als ze mee moet op de brommer in de rugtas achter haar die niet wind en waterdicht is. Functioneel dus. Foto is van de dag van de hond dit jaar op de club.

http://i302.photobucket.com/albums/nn10 ... van_97.jpg

jUst_eVa

Berichten: 1069
Geregistreerd: 26-01-07
Woonplaats: abbekerk

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 14:24

Wat een schatje! Mooie kleur heeft hij! :j

AnnemiekvM

Berichten: 8257
Geregistreerd: 17-07-03

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 14:43

Wat een spannende tijd. Ben heel benieuwd naar de puppies.

jUst_eVa

Berichten: 1069
Geregistreerd: 26-01-07
Woonplaats: abbekerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 15:17

Ik ben ook zo benieuwd haha!!

Donja slaapt veel. Heeft soms last van een harde buik maar met wat masseren gaat dat snel over. Ze slaapt heel veel in haar werp kist en ze is er zelf heel rustig onder. Wel wilt ze nog heel graag mee wandelen dus dat doen we nog steeds, wel kleinere rondjes want de grote houd ze niet meer vol. nog 2 weken dan zit ze op de gemiddelde uitreken datum! Maar over 10 dagen zijn de pups al levens vatbaar, dus erg spannend allemaal!! :D

edit:
Hier even een gek filmpje van donja haha!
http://m.youtube.com/watch?v=t0RnQCsNECU

gblover

Berichten: 222
Geregistreerd: 28-03-12
Woonplaats: Brussel area

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 00:37

Mooie mama. Ik word nu heel benieuwd naar de pups :) .

AdnerB

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: vlak bij je ;)

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 00:49

leuk hoor! :D

flare
Berichten: 2213
Geregistreerd: 16-06-12

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 00:51

wat leuk! Hopelijk komen er gezonde pups uit :)

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 10:42


dalmarieke

Berichten: 677
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 10:48

_Alarm_wlkp schreef:
Ze wilt niet fokken maar toch verwacht ze een nestje...
Had ze beter spuit gegeven voor geen pups te hebben.
Mijn Duitse Herder heeft ook maar 1 ingedaalde bal en ook papieren.
Zou ook gebruikt worden voor te dekken maar bewust niet omwille van de erfelijkheid.


bij ons ras zijn dat soort reuen ook uitgesloten van de fokkerij.

Balen zeg dat het mis is gegaan. Uiteindelijk ook nog wel je eigen verantwoordelijkheid en niet geheel die van de oppas. Op de goede dagen is er maar weinig voor nodig om het te laten lukken.
Ik had ze gescheiden ondergebracht, of eigenlijk, alles in het werk gesteld om mn afspraak te verzetten of evt 1 hondje mee. Fokken is niet zomaar iets en als je het al niet in de planning had dan deed ik er lles aan het te voorkomen
Ik hoop in elk geval voor moeders dat het een voorspoedige, natuurlijke bevalling wordt en dat de pups gezond zijn en leuke baasjes krijgen!

jUst_eVa

Berichten: 1069
Geregistreerd: 26-01-07
Woonplaats: abbekerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 13:08

Citaat:
bij ons ras zijn dat soort reuen ook uitgesloten van de fokkerij.

Balen zeg dat het mis is gegaan. Uiteindelijk ook nog wel je eigen verantwoordelijkheid en niet geheel die van de oppas. Op de goede dagen is er maar weinig voor nodig om het te laten lukken.
Ik had ze gescheiden ondergebracht, of eigenlijk, alles in het werk gesteld om mn afspraak te verzetten of evt 1 hondje mee. Fokken is niet zomaar iets en als je het al niet in de planning had dan deed ik er lles aan het te voorkomen
Ik hoop in elk geval voor moeders dat het een voorspoedige, natuurlijke bevalling wordt en dat de pups gezond zijn en leuke baasjes krijgen!


Bedankt voor je eerlijke antwoord, ik begrijp het ook zeker. Maar ze verbleven in een andere kamer met bench. Maar het had hier ook net zo goed kunnen gebeuren. Dus het ligt niet aan de oppas. Het blijven ook hele kleine hondjes die je amper hoort lopen, als t nou een sint bernard was die ontsnapte dan had je het wel door haha.
maar hierna word alles geholpen dus dan kan het echt nooit meer gebeuren!

dalmarieke

Berichten: 677
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Hengelo

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 13:21

Ga je er zelf nog eentje houden dan?

knetterhard

Berichten: 2446
Geregistreerd: 13-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 13:23

girlyggirl schreef:
En dat is precies t antwoord waar ik op hoopte! Top ts! Uiteraard is t de bedoeling dat gemaakte kosten worden vergoed door een nieuwe eigenaar maar soms schrik ik gewoon wat voor prijzen mensen opeens voor een oepsnest vragen, helemaal chi's. Ik ben blij t nu eens anders mee te maken. Veel succes met dit nest!

Als je met chihuahua's de prijzen zo laag maakt, komy er meestal wel uitschot op af.. Daarbij moet ts helemaal zelf weten wat voor geld ze vraagt! Dat is helemaal haar eigen keuze, ook als ze er de volle mep voor vraagt. Iedereen heeft zijn eigen mening, maar ts blijft de eigenaar van de hondjes :)). Zo te lezen is ze er goed voor en dat is het allerbelangrijkste in mijn ogen. De 'echte' fokkers zijn ook niet allemaal even goed voor hun pups hoor :).

Wel echt leuke hondjes, wij hebben er zelf ook 2! Ik ben erg benieuwd naar de puppies! :j

jUst_eVa

Berichten: 1069
Geregistreerd: 26-01-07
Woonplaats: abbekerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 15:09

Dalmarkieke, dat weet ik nog niet. Misschien als er een leuk teefje bij zit wel.

knetterhard, ja ben ik met je eens, ik heb toevallig het geluk dat een kennis die ook al een chihuahua heeft wel er wel graag 1 bij wilt. Dus dat is ideaal!



vandaag was het weer erg gezellig hier in t park :D
http://m.youtube.com/watch?v=GCCzrC3IBls

A_man

Berichten: 1569
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 12:58

hoe gaat het met donja :D ?