Ik ben verliefd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EllaBellaah

Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Ik ben verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 16:15

Wat een super leuke poezels hebben jullie zeg! Wanneer kan ik ze ophalen? Een strikje er om zou leuk zijn maar is niet perse nodig <3
Heel veel plezier en geluk met de twee boefjes!

dierenfan
Berichten: 9618
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 20:53

Diablo schreef:
'Vroeger' toen ik nog kind was, was het nog heel normaal om katten met zes weken te krijgen. Wij hebben er dan ook heel wat gehad en echt, wij hadden nooit eerder genoemde problemen.
Nu, in deze tijd, heb ik katten met acht weken opgehaald en nog steeds geen problemen, gewoon leuke, gezellige, probleemloze katten.
Jaren geleden heb ik zelfs twee moederloze kittens groot gebracht. En je raadt het al, ook deze katten zijn normaal groot geworden, zonder problemen.


vroeger was het heel normaal dat men in een grot leefde. Vroeger was het heel normaal dat men met paard en wagen zich verplaatste. Vroeger vond men de trein eng, vroeger was een auto zeer bijzonder..... vroeger was vroeger. Onderzoek en wetenschap staat niet voor niets niet stil.... ;) alleen zouden de mensen er soms wat sneller bij mee moeten groeien en niet in vroeger moeten blijven hangen. Vroeger is regelmatig achterhaald, het heden is anders en nu

prugelpiet

Berichten: 12565
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Ik ben verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 20:54

Nee, nee, nee dit wil ik niet eens zien, te jammer dat wij er geen krijgen :')

Wat een ongelofelijke dropjes zijn het, bijna om op te eten :+

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 21:26

dierenfan schreef:
Diablo schreef:
'Vroeger' toen ik nog kind was, was het nog heel normaal om katten met zes weken te krijgen. Wij hebben er dan ook heel wat gehad en echt, wij hadden nooit eerder genoemde problemen.
Nu, in deze tijd, heb ik katten met acht weken opgehaald en nog steeds geen problemen, gewoon leuke, gezellige, probleemloze katten.
Jaren geleden heb ik zelfs twee moederloze kittens groot gebracht. En je raadt het al, ook deze katten zijn normaal groot geworden, zonder problemen.


vroeger was het heel normaal dat men in een grot leefde. Vroeger was het heel normaal dat men met paard en wagen zich verplaatste. Vroeger vond men de trein eng, vroeger was een auto zeer bijzonder..... vroeger was vroeger. Onderzoek en wetenschap staat niet voor niets niet stil.... ;) alleen zouden de mensen er soms wat sneller bij mee moeten groeien en niet in vroeger moeten blijven hangen. Vroeger is regelmatig achterhaald, het heden is anders en nu


Oh, maar ik heb niets tegen veranderingen hoor. Alleen in dit geval ging het helemaal niet zo slecht met de katten als iedereen hier doet voorkomen.
Zoals gezegd, wij hebben vele katten gehad en geen enkele deed vreemd, was onzindelijk of niet sociaal, ze redden zich gewoon prima en dat vanaf zes weken (honden ook trouwens). Maar wellicht hadden wij allemaal de uitzonderingen die de regel bevestigen. 

_Patriciaa

Berichten: 4415
Geregistreerd: 25-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 13:20

PrimaDonna_ schreef:
@dierenfan: Sorry maar ik grijp even in, TS is een goede vriendin van mij en de manier hoe jij haar nu aanvalt accepteer ik even niet.
TS heeft altijd katten gehad, weet heel goed waar zij en haar vriend aan begonnen zijn. Zij heeft er genoeg verstand en ervaring mee. Had zij dit niet was zij er nooit aan begonnen. Ik vind dat je niet zomaar kan zeggen dat ze, ze in een asiel zal stoppen en dat ze gedragsproblemen gaan krijgen. Jij weet niet hoe ze leven of hoe TS ze opvoedt, is helemaal aan haar zelf, nu weet ik dat ze het top hebben! Ben je het er niet mee eens reageer dan gewoon niet. Bederf TS haar geluk niet, alsjeblieft zeg..

Thanx meis! <3
En ook voor alle andere leuke reacties ^^

De boefjes groeien als kool! Met de dag worden ze groter! Ze hebben het erg naar hun zin samen, ze zijn er vandaag een week :)!
Ze spelen erg veel samen, heerlijk om te zien!

@Dierenfan; Volgens mij is er al eerder in het topic gezegd dat het niet nodig is om mij zo aan te vallen.. Zoals evelien al zegt weet ik dondersgoed hoe ik met de dames om moet gaan.. En mij ervan verdenken dat ik ze weg zal doen.. :n Nee, dat doet me pijn. Als je niks beters te doen hebt dan iedereen maar wijzen op zijn fouten, blijf dan lekker binnen en houd je mond!
Prima dat jij je mening hebt, ik heb de mijne, maar blijf hier alsjeblieft uit het topic als je alleen maar negatief kan zijn.

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: Ik ben verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 13:24

Wat een leukerds!
Veel plezier van ze, maar dat komt vast wel goed!

sax89

Berichten: 4237
Geregistreerd: 02-01-05
Woonplaats: Bunschoten Spakenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 23:13

Ohw dat doet me weer aan die van ons denken. Zo heerlijk die kleintjes! Geniet ervan, want ze zijn zo groot!

_Patriciaa

Berichten: 4415
Geregistreerd: 25-05-08

Re: Ik ben verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-13 21:00

De dames groeien als kool!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

PrimaDonna_

Berichten: 3679
Geregistreerd: 10-03-07

Re: Ik ben verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 21:13

Oeeee knappe meiden! :D
Ze zijn echt leuk!

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 21:20

_Patriciaa schreef:
Zo jammer dat er hier op bokt altijd mensen zijn die je blijdschap zo kunnen verpesten..
Altijd maar dat commentaar, de negativiteit en het zoeken naar mogelijkheden om een bokker af te zeiken..
Dit haalt de lol weg..

Beter had je het niet kunnen verwoorden ts! Denk dat ts prima weet wat ze doet.

Echte schatjes zeg! <3 Leuk ook dat het zusjes zijn! Ze groeien inderdaad hard!

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Re: Ik ben verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:14

Oh noo, de oogjes zijn inmiddels grijs geworden :oo Patriciaa, je HEBT PER ONGELUK OUDE KITTENS VAN 12 JAAR GEKOCHT!!!! {:}
En nu ontopic. Patries, ze gaan een geweldig leven bij jou en je verkering krijgen. Al die moraalridder-reacties hier lekker het raam uit gooien.

Ps: hoe laat kom je nou bij ons staan met Reem? :+

Engeltje

Berichten: 483
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:19

_O- _O-

Ze zijn te schattig Patries <3 <3 <3

Hoe laat kom je nou bij ons op stal staan?

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:39

Kom dit topic nu pas tegen ! Wat een snoezeltjes ! <3 Geniet maar van hun kitten-fratsen, want voor je het weet zijn ze grote poes ! :D
Heb hier ook 2 zusjes....ex-zwerfkatjes...op 4 weken door onmensen uit de auto gegooid, mager en onderkomen...geen mams meer...gelukkig wel een stichting die zich over hen ontfermd heeft tot 8 weken en toen ben ik ze mogen gaan halen ;) Ze zijn inmiddels de 2 jaar gepasseerd en compleet happy and healthy ! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:46

Wat een schatjes! <3

En luister maar niet naar de negatieve reacties, je kattenkinders hebben het toch fijn en kunnen goed voor zichzelf en elkaar zorgen? :)

Wij hebben zelf ook vaak nestjes (nu trouwens ook, 2 weken oud!), en inderdaad, als ze na 10 weken weggaan hebben ze nog steeds hun blauwe oogkleur. Soms verschilt het ook per ras of kat... de oogkleur zegt helemaal niets.

Ik ben trouwens helemaal verliefd op foto 7... wat ligt die lief te slapen! <3

Artocreas

Berichten: 1710
Geregistreerd: 26-07-12
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:47

Aaaaahhhhh wat een snoezeltjes! <3 Ze zien er ook heel happy uit bij jou. :D Super! Onwijs veel plezier met ze! <3

Madelief

Berichten: 370
Geregistreerd: 06-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:07

Wat zijn ze toch schattig als ze zo klein zijn. Geniet ervan en laat dat door niemand verpesten, hoor! Ze zijn zó groot..... veel plezier ermee!

Groetjes,
Elsbeth.

m1992

Berichten: 4796
Geregistreerd: 17-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 14:24

Wat schattig! :+:

_Patriciaa

Berichten: 4415
Geregistreerd: 25-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 19:05

Gulpje schreef:
Oh noo, de oogjes zijn inmiddels grijs geworden :oo Patriciaa, je HEBT PER ONGELUK OUDE KITTENS VAN 12 JAAR GEKOCHT!!!! {:}
En nu ontopic. Patries, ze gaan een geweldig leven bij jou en je verkering krijgen. Al die moraalridder-reacties hier lekker het raam uit gooien.

Ps: hoe laat kom je nou bij ons staan met Reem? :+


_O- _O- _O-
Ohnooo wat ben ik toch slecht met dieren }> :wow: 8)7


Ik wil graag bij jullie komen staaaan :( ! Ik kom snel langs!

KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 19:07

wat een schattige diertjes! ook om echt helemaal verleifd op te worden! :)

en inderdaad, ik had ze wat liever langer bij de mama gezien hoor, 8weken is het minimale advies, betekend niet dat dat nou echt zo goed is..

maar och, ze redden zichzelf dan nu misschien wat sneller vanuit zichzelf, maar echte gevolgen zal het niet hebben :)
ze komen vast super bij jullie terecht! :D
en dat zie je dan ook weer als je ziet hoe snel ze groeien, niks te kort^^

ben vooral helemaal verliefd op dat neusje met dat vlekje! <3
Laatst bijgewerkt door KingYasFenn op 04-12-13 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

_Patriciaa

Berichten: 4415
Geregistreerd: 25-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 19:09

Resistance schreef:
Wat een schatjes! <3

En luister maar niet naar de negatieve reacties, je kattenkinders hebben het toch fijn en kunnen goed voor zichzelf en elkaar zorgen? :)

Wij hebben zelf ook vaak nestjes (nu trouwens ook, 2 weken oud!), en inderdaad, als ze na 10 weken weggaan hebben ze nog steeds hun blauwe oogkleur. Soms verschilt het ook per ras of kat... de oogkleur zegt helemaal niets.

Ik ben trouwens helemaal verliefd op foto 7... wat ligt die lief te slapen! <3

Ja lief hea <3 !
Ze liggen bijna altijd zo, echt twee zusjes!

Thanx voor alle andere leuke reacties :) !
De dames groeien echt zó hard! Inmiddels zijn ze ook bij de DA geweest voor de enting, die vond ze erg gezond en erg mooi.. Altijd leuk om te horen ! ^^

Britt_Sisi

Berichten: 8945
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Ik ben verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 20:24

Ah wat worden ze groooot, trotste tante ben ik!

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Ik ben verliefd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 20:31

Oooo,ooooo,ooo je hebt herfstnestjes want deze zijn ergens in sept-okt geboren.
Iig heel veel succes :)

_Patriciaa

Berichten: 4415
Geregistreerd: 25-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 22:06

tita schreef:
Oooo,ooooo,ooo je hebt herfstnestjes want deze zijn ergens in sept-okt geboren.
Iig heel veel succes :)

??

Succes of plezier ;p ?