Elke dag gaan we lekker met zijn allen aan de wandel wat ook zeer op prijs gesteld wordt door de hondjes Afgelopen Augustus heb ik de fotografe Amanda Melchior gevraagd of zij van mij en de hondjes tijdens een wandeling een leuke shoot wilde maken, leuk voor mezelf maar ook voor de baasjes van de logé's.
Met zijn allen lekker op pad.

Ja en waterpret is échte pret, vooral als er Labradors bij zijn.

Ik ga jou opeten!!!

En dan nog wat foto's van mij en mijn nieuwe skattie, Turqua is vorig jaar December uit Spanje vandaan gekomen waar zij in een dodings station zat. Ze was niet gemakkelijk, haar dominantie level ligt behoorlijk hoog maar nu heb ik er een zalige hond aan, ben zó superblij met haar!!

Het hoeft dus helemaal niet erg te zijn om uit logeren te gaan als je niet mee kan met de baasjes.
moet voor de honden ook wel een heerlijke vakantie zijn zo! We hebben onze honden 1x op pension gehad en dat was ook bij iemand die zijn hele benedenverdieping als mega-huiskamer had ingericht en daar zaten alle honden gezellig bij elkaar, allemaal op de bank slapen enzo. Nu nemen we ze altijd mee op vakantie, maar zo'n huiselijk pension is wel een goed alternatief
, 100x beter dan ineens een week in een hok te moeten zitten.