Puk gaat even laten zien hoe men zich in stijl en elegantie kan uitrekken als een echte dame

1. Hey allemaal! Laten we beginnen met de "plank", zo krijg je de spieren goed gestrekt en kun je baasje tussendoor ook nog stiekem in de smiezen houden

2. De volgende stap is de stap genaamd "gedraaide bal". Dan draai je de benen in tegengestelde richting als je armen. dit is goed voor de buikspieren en voor de rug! Maar ik vind dit best pittig dus ik smokkel en til alleen mijn beentjes een beetje op

3. Deze stap is het makkelijkste voor de katten. Ik noem dit de "wereld-op-zijn-kop-chill-modus" stap. Dit is de fijnste manier voor je rug om na flink uitrekken even bij te komen

4. Dit is hetzelfde als stap 3 maar dan omgekeerd. Ook goed voor de rugspiertjes!

5. Deze stap noem ik de "liggend-springende-panter". Onwijs stoere houding en ik lijk dan net op een panter!
Cool he?
Ook goed voor de pootspieren! 
6. Dit is de "overkruisde-chill-modus". Dit is goed voor je rugspieren, je kruist je voorpoten en houd je baasje uiteraard goed in de gate!

7. Deze stap noemt de "gedraaide-kat" ... geen idee waarom maar het is best pittig hoor!

8. En dan zijn we bij de allerlaatste stap alweer
Hier laat ik mijn fijnste rust-houding zien ná goed uitrekken! Dan kunnen al je spiertjes lekker ontspannen en natuurlijk, hoe kan het ook anders, nog steeds je baasje in de gaten houden

9. Toen zag ik opeens iets in de tuin

10. Maar dat was saai dus begon ik weer met baasje stalken

11. Toen effetjes wassen, dat moet ook gebeuren

12. Maar ook hier geld: baasje in de gate houden!

Nou mensen dit was het weer voor vandaag
Hopelijk hebben jullie nu geleerd hoe je als een kat moet uitrekken... Geniet er van
Doe ik ook
Reactie zou Puk héél leuk vinden
Tenzij het over haar mooie volle buik gaat, dat vind ze niet zo leuk
Geweldig
)
Ze lijkt dus echt als een druppel water op onze kat. Je hebt wel vaker katten die op elkaar lijken maar dit had haar gewoon letterlijk kunnen zijn, haha