ze heeft 3 gescheurde kruisbanden waarvan 2 geopereerd en 1 niet omdat het te veel impact heeft op Puk.
Ze doet het er erg goed mee
Verder heeft ze een bepaalde allergie sinds 2 jaar en die komt eens in de zoveel tijd terug en die uitte zich eerst op haar lip en nu ook op haar tepel en kop.
Gelukkig is de tepel weer helemaal genezen, haar kop zie je nog wel, maar het ziet er een stuk beter uit
dan wat het eerst was
Je ziet overigens zwart littekenweefsel (althans, dat denk ik?
) Puk is inmiddels alweer 12 jaar, wat een jonge schone is het he?
Ik heb vandaag even wat foto's gemaakt. Het was al aan het schemeren, dus niet de allerbeste kwaliteit ;P
maar puk is nog steeds overduidelijk het meest arrogante narcistische model dat er is

1. Hey daar ben ik weer... hebben jullie mij gemist?

2. Ja echt waar?
wat lieeeeeef

3. Kijk eens wat een groot gat ik op mijn kop heb joh
ik dacht dat ik dood ging! Gelukkig is het al aan het genezen 
4. Mijn baasje heeft me geleerd te blazen op commando.... als ik mijn broertje zie

5. Zodra dat lelijke broertje voor me neus weg is, kan ik weer zwoel kijken

6. Maar ik houd wel alles in de gaten... Want dat lelijke broertje loopt nog ergens rond!

7. Maarja, slavenmens wil wat foto's van mij maken... Dan moet ik maar poseren

8. Ik zit hier op mijn favo spot btw! I love the pumpkin's!

9. Grrrrr... lachen jullie mij nou uit?

10. Gemeneriken... Ik doe maar net alsof ik het niet gehoord heb!

11. En laat me nu met rust slavenmens... Anders ben ik morgen helemaal niet te genieten

En dan nu het gemene lelijke broertje... Figaro!
12. What is daaaaaat

13. Oooooooh... Tis mijn zusje haar slavenmens met een gigantische camera.... pff...

Nou laat wat leuks achter, anders word Puk boos
daarbij een zenuwbeschadeging aan haar rug opgelopen bij de tweede operatie... beetje zielig allemaal
Ben er nooit achter gekomen wat het nou precies was, maar het was over nadat ze na een verhuizing niet meer buiten mocht (ze was al oud en kon het de weg naar huis niet meer goed vinden).