Eind juni vorig jaar werkte ik nog in de kas, hier hadden we een aantal poezen rondlopen en één daarvan kreeg een nestje. Helaas was de kas nou niet bepaald een veilige plek voor dat kleine spul dus besloot ik er een mee te nemen. Maarja, welke moest ik nu kiezen, ze waren allemaal zo leuk. Op het moment dat ik op de grond ging zitten kwam deze kleine man naar me toe gehuppeld ...

Hij kroop op m'n schoot en toen was de beslissing toch snel genomen. Wanneer ik deze foto nu terug zie bedenk ik me telkens weer dat ik toch iets beter naar de uitdrukking op z'n koppie had moeten kijken, mán wat zouden we wat mee gaan maken met dit katje... Het is écht een enorme etterbak, maar jeetje wat is hij gruwelijk lief. Hij heeft zo zijn kuren, maar spijt dat we hem in huis genomen hebben hebben we geen tel gehad.
Eerdere topics:
[BB-ITP] Boris, mijn oh zo lieve, brave katertje...
[BB-ITP] Boris, wie kent 'm nog ??
Nou, ik wilde toch wat foto's delen maar het waren er zó veel, dat ik ze maar in collages heb gestopt, zodat ik uiteindelijk toch netjes op 15 foto's uitkwam.

Slopen was al gauw een van z'n sterke kanten, maar op zijn tijd kon een beetje hulp met de vaatwasser ruimen er ook wel af.

Leuk om de baasjes vanuit de keuken te besluipen, helaas hadden we het door...

Winter 2012, zijn kop spreekt boekdelen

Een kijkje achter de schermen bij het maken van deze foto's

Hij kruipt graag overal op, in, onder, bovenop etc.

Kan érg charmant kijken

En houd in ieder geval zijn sociale contacten op zijn tijd goed bij.

Via het raam is veruit de gemakkelijkste manier om het huis binnen te komen!

En slopen kan hij nog altijd als de beste.

En op dit moment, nu, ligt meneer te chagrijnen op de bank met nog altijd z'n beste maatje.

Ondanks al zijn streken is het echt een geweldig dier, hopelijk blijft hij nog lang bij ons en mogen hier nog heel wat potten, pannen, bloemen, kussens etc slijten.