Maiden (berner) en Kavik (malamute) voor de camera

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joowtje

Maiden (berner) en Kavik (malamute) voor de camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 18:57

gisteren zijn mijn hond Maiden en mijn broer z'n hond Kavik voor de camera geweest van juliette fotografie.
(http://www.juliettefotografie.nl)

even voorstellen:
hallo, ik ben maiden en ik ben nu bijna 7,5 jaar oud. mijn baasjes hebben mij bij de fokker vandaan. ik heb mijn baasje uitgezocht. jullie denken vast uitgezocht?!
nou ja toen ik nog puppy was, ben ik alleen maar naar me toekomstig baasje gegaan. ik vond haar het leukste en als ik haar niet had gekozen dan hadden we een beetje een probleem gehad. ik wouw te graag met haar mee!
Afbeelding

hallo, ik ben kavik en ben nu 17 maanden oud (bijna 1,5 jaar). mijn baasje is gek op mij en later als ik groot ben gaan we een slee trekken! joehoe, heb ik nou al zin in! daarnaast ben ik laatst jeugd kampioen geworden en ga ik straks ook met de open klasse mee doen. en als me heupen goed zijn (ogen zijn vandaag getest en clear verklaard) dan krijg ik volgend jaar een nestje puppy's. maar eerst zelf nog een jonge hond zijn!
Afbeelding

we moesten allemaal dingen doen met 3 verschillende kleuren! we begonnen met blauw.
Afbeelding

ik had soms niet veel zin om te luisteren en naar 2 bazen die alle 2 koekjes hebben weet ik gewoon niet waar ik naar moest kijken! dus dan maar naar me enige echte baasje
Afbeelding

daarna gingen we over naar het rood. staan was toch wel lastig, maar toch een mooie foto is het wel gelukt.
Afbeelding

daarna was het tijd om te zitten
Afbeelding

en daarna moest natuurlijk liggen ook niet achterblijven
Afbeelding

ik was ook nog even aan de beurt maar was wel heel moe al van die indrukken.
Afbeelding

pfff en wat is dit vermoeiend zeg!
Afbeelding

en dan moesten we ook nog eens met z´n 2en op de foto. tjonge jonge jonge pfff was even eerst moeilijk hoor ;)
Afbeelding

maar we kunnen ook wel lief bij elkaar liggen hoor! kijk maar!
Afbeelding

ik mocht ook nog even buiten gefotografeerd worden voor een standfoto voor de fokker
Afbeelding

daarna gingen we over met groen. vooral daar heb je van mij mooie foto's die langs komen :D (en af en toe kijk ik een klein beetje scheel)
Afbeelding

een close up :D (opmerking van baasje: let op de stippen! die vind ik zo gaaf! boven op zwart en aan de zijkant bruin)
Afbeelding

en ik moest ook nog even wijs kijken natuurlijk
Afbeelding

tot misschien een volgende keer en misschien wel met de puppy's!
Afbeelding

bedankt voor het kijken!

xJolijn

Re: Maiden (berner) en Kavik (malamute) voor de camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 19:35

Wat een leuke foto's! :D
Prachtige honden ook zo, die twee samen! Wees er maar trots op :)) <3

Joowtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 19:49

dankje wel :D ik ben ook enorm trots op deze 2 dames :D we genieten er van zolang het kan.

de berner is al 7,5 dus ik wouw nog graag in "goede gezondheid" (voor zo lang het duurt weet je het nooit) een foto shoot van haar en omdat ze vorig jaar der poot gebroken heeft op meerdere plekken (een spiraal vorm breuk met 16 pinnen en een plaat) moesten we dit echt doen.

(als iemand wat wil weten over de breuk mag je me pb-en, heb ook foto's van de rontgon. erg intressant)

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 22:28

Schitterende honden, prachtige foto's. Heel veel plezier ermee! :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 08:54

prachtige honden en hele mooie fotos!
Brave honden ook dat ze zo geduldig bleven. Vorig jaar heb ik ook een studio fotoshoot met mijn honden gehad maar dat werd een hele drukke bedoeling...

Joowtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-13 09:14

Tnx! Ja de berner is van zich zelf al een rustige hond en de malamute kan druk zijn maar ze zien elkaar bijna dagelijks (behalve t weekend) dus ze hadden ook niet zo de behoefte om te spelen.

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 14:59

wat een prachtige foto's maar wat een modellen heb je ook <3 ! Echt heel mooi ! Komt er een grote aan de muur :) ?

Joowtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-13 16:14

jaa wil er eigenlijk wel 2 aan de muur hangen ;) 1 van elke dame. of die van samen maar de enkele vind ik toch iets specialer. weet nog niet welke (moeite met kiezen ;)) en de grote ben ik ook nog niet uit. heb een hele mooie foto van mij en mn paardje op 40x60 liggen. die moet ook nog opgehangen worden (a)

Maar suggesties??