Meet: Sinne :)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenny

Meet: Sinne :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 22:22

Ik ben altijd heel erg van het foto's kijken hier op het forum, terwijl ik zelf ook een paar prachtige beestjes heb :) Omdat ik niet van alles beesten (2 konijnen, vogels en 2 katten) foto's heb, begin ik bij de jongste kat die soms best wel fotogeniek kan zijn *D

Sinne! (fries voor 'zon' {:} )

Sinne heb ik ongeveer een maand geleden opgehaald van de boerderij. Hier is ze eind april geboren.

Op deze foto werd ik verliefd <3 (de grijze)

Afbeelding

25 augustus, een van de eerste keren buiten (aan het tuigje)

https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 9252_n.jpg

Afbeelding

Afbeelding

En een paar dagen later... 'Fenny, Sinne zit in de boom!' ... 'Geen probleem, ze zit vast, ze kan niet zo hoog.' ... 'Eh, ik zie geen touwtje?!'
Oeps ... :D Dus samen met mijn huisgenootje bij de boom staan wachten (is gelukkig niet heel hoog) en ondertussen maar wat foto's gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

En deze foto's zijn van afgelopen zondag, even los in de tuin met mijn vriend spelen :) (sorry, vriendlief staat er zelf niet op :D )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tigress

Re: Meet: Sinne :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:23

Geweldig :D
<3 love the last one <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:27

Haha noh wat een leuke foto's. <3 Leuke poezel!

xLIESSSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:30

Wat een eigenwijs koppie <3
Daar ga je sowieso je handen aan vol hebben, want de deugenieterij stroomt er vanaf :=

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 22:37

xLIESSSx schreef:
Wat een eigenwijs koppie <3
Daar ga je sowieso je handen aan vol hebben, want de deugenieterij stroomt er vanaf :=

Pfff vertel mij wat :+ Haar eigenwijze koppie op de eerste foto, daar viel ik echt voor op dat moment <3 Nu denk ik soms wel eens ... 8)7 Haha. Op dit moment is ze ook bezig de boel te terroriseren. Ze vliegt steeds van de voorkamer, door de hal naar de woonkeuken (waar ik zit). Vliegt ze weer rondjes om de tafel en weer terug. Onderweg neemt ze wat schoenen, speeltjes of de gordijnen mee :D Ach, het heeft ook wel wat, maar soms denk ik wel eens, ga een slapen beessie :P

We doen haar 's middags meestal even een uurtje (of als het mooi weer is, langer) naar buiten. We hebben een waslijntje een paar cm. boven de grond gespannen, over een lengte van zo'n 15 meter. Hier klikken we haar aan vast met een touwtje van ongeveer een meter. Zo kan ze mooi heen en weer vliegen zonder dat ze in de knoop raakt. Ze maakt ook dankbaar gebruik van deze mogelijkheid :) En zolang mijn ouders niet thuis zijn en dus ook niet zien dat ze het leuk vindt om met mos te spelen, wat ze dus al op een bepaald plek uit het grasveld heeft gegraven <<) , zal ze deze mogelijkheid eerst ook houden :)

Najoveh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 07:58

Wat een prachtige kat <3

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:45

Wat een ontzettend sprekend snoetje heeft ze :oo !

Zo'n rauspoes hebben wij hier ook, als de katten niet naar buiten mogen zit Pippi onze luie kater Abel achter de vodden en rauzen ze van de 2e verdieping naar de kelder en terug door alle kamer, het bed en over de open trappen. Bij voorkeur rond 6 uur 's ochtends, ook in het weekend <<) .

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:38

De vrouwelijke versie van onze Woezel. Wat leuk zeg! <3

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:41

Wat een leuk poezebeest!

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 17:41

Aartje schreef:
De vrouwelijke versie van onze Woezel. Wat leuk zeg! <3

Ik heb jouw Woezel even bekeken en ze hebben inderdaad wel wat van elkaar! :) Leuk!

Sinne heeft gisteravond de eerste bloempot uit de vensterbank gegooid -O-