Ik heb vanmorgen jammer genoeg een van mijn 2 muisjes in moeten laten slapen
Mijn prachtige Chanel. Ze is ruim drie jaar oud geworden en net zo oud als Coco. Ik was afgelopen woensdag al bij de dierenarts omdat ze een bult onder haar heupje had. Dierenarts kon er niks aan doen en t kon lang of kort goed gaan. Tis dus kort goed gegaan. De bult groeide snel en zaterdag avond kon ze al niet meer lopen. Ik heb daarom vanmorgen gelijk de dierenarts gebeld met de vraag, gaat dit nog wel werken? Waarop het antwoord was, heel waarschijnlijk niet. Ik ben dus daarheen gegaan en met lood in mijn schoenen mn vriendinnetje heb moeten laten gaan
T was heel moeilijk, vooral dat ze de dierenarts beet 
Eenmaal terug, moest er een nieuw vriendinnetje voor Coco komen. Maarja, t is een adhd muis, heeft iemand nodig die haar op haar plaats zet.
En of het zo heeft moeten zijn, heb ik mijn oude school opgebeld die ook dieren hebben of hij nog een vrouwtjes muis had voor mij. Jahoor die had hij wel! Een mooie zwartbonte
alleen wel drachtig, als er eentje uit komt die vrouw is en een aparte kleur heeft, hou ik haar. De rest kan ik terugbrengen naar school, hun hebben ruimte zat 
Ook weer toeval, ze heeft veel trekjes van Chanel, bij mij zitten en Coco op haar plek zetten doet ze ook goed. Ik ben erg benieuwd wat jullie van haar vinden! Ik ben ook benieuwd of jullie nog tips hebben qua bevalling.. En natuurlijk wil ik super graag weten wat voor jonkies ze krijgt hahaha, de papa is bruinbont

Als allereerst mn vriendinnetje in gedachtenis, Chanel:

Samen met Coco:
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-KJYOENFB.jpg
Mijn lieve druktemaker Coco:
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-AKY8K6KH.jpg

En de nieuwe vriendin van Coco, Kiwi!

Hoezo drachtig haha

Hetzelfde trekje als Chanel, bij me komen zitten

En het moment dat je muisje haar laatste ademhaling haalt in jouw handen is zo onwerkelijk en oneerlijk ik had t er zo moeilijk mee, zit nog met tranen in mn ogen. Maar het is beter voor haar, en dat is het belangrijkste.
Respect als je alles gelezen hebt!
Moest t even van mij afschrijven, ben benieuwd naar reacties!