De echt puppylook heeft hij al niet meer. Hij leert veel en snel. Zijn intussen met de puppy cursus gestart. Hij maakt iedereen aan het lachen met zijn lompe acties. Is een heerlijk sulletje. En zo druk als hij kan zijn, zo rustig kan hij bij mij liggen.
Hij is heel voorzichtig met minder valide mensen. Mijn vader heeft 2 weken op krukken moeten lopen. Maar Blaz hield hem continue in de gaten. Vandaag heb ik hem mee genomen naar mijn oma. Die is door haar kat ernstig komen te vallen. En loopt nu met rollator door haar huisje heen. Maar ook zij word nauwlettend in de gaten gehouden door Blaz. Liep continue voorzichtig mee.
Ben gewoon zo trots en blij met mijn pupsel. Dankzij hem zit ik weer een stuk beter in mijn vel na het overlijden van mijn 2 hondjes.
Hier een link naar zijn vorige topic:
[BB-ITP] Blaz (labrador pup) van maandag tot nu.
Meeste foto's staan niet op volgorde. Maar kan mij niet voorstellen dat hij ooit zo klein was geweest

Met 6 weekjes oud

Maar wij zijn altijd erg actief met dingen organiseren. Dus Blaz moest mee post zitten bij een spooktocht en kinder survival.
We zaten bij iemand achterthuis. Waarbij mensen door een grote schuur moesten lopen, waar ook spoken zaten. En Blaz was er zo van onder de indruk, dat hij de hele avond en nacht heeft geslapen

Bij de kinder survival bleef hij ook lekker rustig liggen. Terwijl de kindjes het water in plonsde.

Ook kreeg Blaz een kong, waarmee hij uren kan spelen

Ook loopt hij makkelijk mee zonder riem en kan hij netjes op commando zitten

Ook in het bos, waar genoeg afleiding is

Op een vroege ochtend, hadden we even een knuffel momentje. Intussen ligt hij erg graag zo

Ook liep hij telkens mee naar de postbus, als ik slakjes moest verzenden naar andere bokkers

Heel af en toe mag hij mee naar mijn slaapkamer. Dit was op een avond, waar hij zowat tegen de kast omhoog kroop

Maar ook Blaz heeft wat minder leuke kanten

En deze foto kreeg ik van de week toegestuurd door mijn vriend. Met de woorden: Je hond word gek! Dus nu heeft hij een deken zonder vulling, waar hij nog steeds trots mee rond sleept.

Maar zoals hij vanmiddag bij mij lag

Ik zou het erg leuk vinden als jullie een reactie achterlaten. Blaz betekent veel voor mij. Bij mijn overleden hondje kon ik altijd mijn verdriet kwijt. En ondanks dat mijn vriend en vrienden en ouders en zusje altijd voor mij klaar staan. Ben ik blij dat ik mijn verdriet ook bij Blaz kwijt kan. En mij elke ochtend vrolijk begroet. Want het lijkt alsof hij altijd lacht. En zijn enthousiasme is erg aanstekelijk bij mij.
Groetjes, [***].