Blaz bijna 14 weken oud (labrador)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Blaz bijna 14 weken oud (labrador)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:00

En wat gaat de tijd toch snel :oo Weet nog goed dat hij iets minder als 6 weken geleden bij ons kwam, als klein lief zwart dingetje. Intussen is hij nog steeds lief. Maar zo veel veranderd.

De echt puppylook heeft hij al niet meer. Hij leert veel en snel. Zijn intussen met de puppy cursus gestart. Hij maakt iedereen aan het lachen met zijn lompe acties. Is een heerlijk sulletje. En zo druk als hij kan zijn, zo rustig kan hij bij mij liggen.

Hij is heel voorzichtig met minder valide mensen. Mijn vader heeft 2 weken op krukken moeten lopen. Maar Blaz hield hem continue in de gaten. Vandaag heb ik hem mee genomen naar mijn oma. Die is door haar kat ernstig komen te vallen. En loopt nu met rollator door haar huisje heen. Maar ook zij word nauwlettend in de gaten gehouden door Blaz. Liep continue voorzichtig mee.

Ben gewoon zo trots en blij met mijn pupsel. Dankzij hem zit ik weer een stuk beter in mijn vel na het overlijden van mijn 2 hondjes.

Hier een link naar zijn vorige topic:
[BB-ITP] Blaz (labrador pup) van maandag tot nu.

Meeste foto's staan niet op volgorde. Maar kan mij niet voorstellen dat hij ooit zo klein was geweest :oo

Met 6 weekjes oud <3
Afbeelding

Maar wij zijn altijd erg actief met dingen organiseren. Dus Blaz moest mee post zitten bij een spooktocht en kinder survival.

We zaten bij iemand achterthuis. Waarbij mensen door een grote schuur moesten lopen, waar ook spoken zaten. En Blaz was er zo van onder de indruk, dat hij de hele avond en nacht heeft geslapen :')
Afbeelding

Bij de kinder survival bleef hij ook lekker rustig liggen. Terwijl de kindjes het water in plonsde.
Afbeelding

Ook kreeg Blaz een kong, waarmee hij uren kan spelen
Afbeelding

Ook loopt hij makkelijk mee zonder riem en kan hij netjes op commando zitten :D
Afbeelding

Ook in het bos, waar genoeg afleiding is *\o/*
Afbeelding

Op een vroege ochtend, hadden we even een knuffel momentje. Intussen ligt hij erg graag zo :')
Afbeelding

Ook liep hij telkens mee naar de postbus, als ik slakjes moest verzenden naar andere bokkers :)
Afbeelding

Heel af en toe mag hij mee naar mijn slaapkamer. Dit was op een avond, waar hij zowat tegen de kast omhoog kroop _O-

Afbeelding

Maar ook Blaz heeft wat minder leuke kanten :') Hier liet hij mij trots zien hoe diep zijn gat al was -O- En nee hij heeft geen onderbeet, maar dat is zijn lipje wat reflecteert door de flits.
Afbeelding

En deze foto kreeg ik van de week toegestuurd door mijn vriend. Met de woorden: Je hond word gek! Dus nu heeft hij een deken zonder vulling, waar hij nog steeds trots mee rond sleept.
Afbeelding

Maar zoals hij vanmiddag bij mij lag <3 , dan vergeet ik al gauw weer dat het soms een ettertje is.
Afbeelding

Ik zou het erg leuk vinden als jullie een reactie achterlaten. Blaz betekent veel voor mij. Bij mijn overleden hondje kon ik altijd mijn verdriet kwijt. En ondanks dat mijn vriend en vrienden en ouders en zusje altijd voor mij klaar staan. Ben ik blij dat ik mijn verdriet ook bij Blaz kwijt kan. En mij elke ochtend vrolijk begroet. Want het lijkt alsof hij altijd lacht. En zijn enthousiasme is erg aanstekelijk bij mij.

Groetjes, [***].

Suzie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:05

Wat een schatje zeg! :D
En wat lief dat hij op minder valide let <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:06

Suzie99 schreef:
Wat een schatje zeg! :D
En wat lief dat hij op minder valide let <3

Tnx en ja vind dat super. Ook omdat mijn zusje voor lange afstanden in een rolstoel zit. En als ik haar aan het duwen ben, dan kan zij Blaz mooi vast houden :D

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:13

Wat een onwijs lekkerding, ik zag hem al eens voorbij komen in het puppy topic.
Geniet lekker van je (nog wel) kleine vriendje.:)

Over 4 weekjes komt onze blonde labrador pup, hij is nog maar 4 weekjes oud.
Maar als ik deze foto's zie dan kan ik ook haast niet meer wachten.
Laatst bijgewerkt door Kaboutertjes op 05-09-13 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:15

Sky_Sam_Floo schreef:
Wat een onwijs lekkerding, ik zal hem al eens voorbij komen in het puppy topic.

Genieten doe ik zeker. Vooral die kleine knuffel momenten, geniet ik het meest van.

En nog eventjes geduld hebben dus. Blaz wil ook regelmatig een blonde labrador zijn. Komt hij weer geel van het zand binnen. Maar ik wil graag foto's zien van je pupsel. Had ook al wat voorbij zien komen.

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:22

love_western schreef:
Sky_Sam_Floo schreef:
Wat een onwijs lekkerding, ik zal hem al eens voorbij komen in het puppy topic.

Genieten doe ik zeker. Vooral die kleine knuffel momenten, geniet ik het meest van.

En nog eventjes geduld hebben dus. Blaz wil ook regelmatig een blonde labrador zijn. Komt hij weer geel van het zand binnen. Maar ik wil graag foto's zien van je pupsel. Had ook al wat voorbij zien komen.

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn dat geknuffel :)
Hahah lekkere deugniet! Klopt, die foto's in het topic zijn nog de enige foto's die ik heb gemaakt maar er volgen er nog heeeel veel :)

NAIWHL

Re: Blaz bijna 14 weken oud (labrador)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 21:59

Wat een heerlijke pup!

Ik heb nu een 10 weken oude golden retriever pup en kan niet wachten tot ze ook wat ouder is en minder stout wellicht...

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 22:07

Ahh mijn hart smelt hiervan! <3
Super schattige pup

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 22:09

Aww wat een schatje!

Net onze hond, dat is ook zo'n lieverd.

Ondertussen is meneer hier al ruim 4, maar nogsteeds even lief (en knap, zie profiel :P)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 12:56

Tnx iedereen.

En wat heeft je hond een prachtige uitstraling ZoeyDercks :oo Blaz kan ook al zo heerlijk wijs kijken.

En ja puppen zijn heerlijke slopers. Maar ik vergeef het al snel weer, als Blaz weer tegen mijn benen gaat aan slapen. Of de hele middag knock out bij mij op bed kan slapen.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 12:58

Haha, die 'stoute' foto's zijn wel heel herkenbaar :') Het is echt een knappe puppy!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 13:00

Solleke_Noah schreef:
Haha, die 'stoute' foto's zijn wel heel herkenbaar :') Het is echt een knappe puppy!

Jouw pup dus ook een sloper? Hij is momenteel gek van lege plastic flessen. Kijken uiteraard wel uit dat er geen scherpe stukken vrij komen.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 13:02

Jep, helaas wel, ondertussen al drie schoenen te grazen, de mand, tijdschriftenbak, kussens uit de zetel,... als we erbij zijn speelt ze heel lief en welopgevoed met haar eigen speelgoed, maar owee als we onze rug draaien :P ach, komt wel goed :D

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 13:04

ik heb je eerste topic toen ook gezien en wat is ie al weer gegroeid!
Heerlijk die stoute momenten zoals het slopen van zijn deken, moet zelf dan altijd heel goed mijn best doen om niet te lachen :D
Geniet van je knappe pup en heel veel plezier verder.
zie graag nog eens een topic voorbij komen met foto's van zijn groei :D en ontdeugende dingen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 13:07

Solleke_Noah schreef:
Jep, helaas wel, ondertussen al drie schoenen te grazen, de mand, tijdschriftenbak, kussens uit de zetel,... als we erbij zijn speelt ze heel lief en welopgevoed met haar eigen speelgoed, maar owee als we onze rug draaien :P ach, komt wel goed :D

Hier alleen nog een telefoonlader en voor de rest blijft hij van onze spullen af. Maar zijn speelgoed mag dus regelmatig vervangen worden.

En dat herken ik heel goed. Als ik beneden ben dan springt hij niet en bijt nauwelijks meer. Maar zodra ik weg ben, dan is het feest. En als hij doorheeft dat iets vast heeft, wat niet mag. Dan komt hij echt niet in de buurt. Rent hij weg. Laat het los en komt dan enthousiast naar mij toe gerend. Tjah dan kan ik niet boos worden natuurlijk.

Dus hier ook hopen dat het goedkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 13:09

mala26 schreef:
ik heb je eerste topic toen ook gezien en wat is ie al weer gegroeid!
Heerlijk die stoute momenten zoals het slopen van zijn deken, moet zelf dan altijd heel goed mijn best doen om niet te lachen :D
Geniet van je knappe pup en heel veel plezier verder.
zie graag nog eens een topic voorbij komen met foto's van zijn groei :D en ontdeugende dingen :P

Ja hij groeit echt snel. Maar omdat ik hem zelf elke dag zie, valt het minder op. Maar als ik naar de foto's en weegschaal kijk, dan zie ik het goed.

En die foto's komen helemaal goed *\o/*

Anouk_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 13:13

Agossie wat een knapperd! Jammer dat ze zo snel groot worden, ze zijn zo cute als pup :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 13:35

Ja dat is zo. Maar als hij groot is, blijft het ook een knapperd :+:

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 13:39

love_western schreef:
Tnx iedereen.

En wat heeft je hond een prachtige uitstraling ZoeyDercks :oo Blaz kan ook al zo heerlijk wijs kijken.

En ja puppen zijn heerlijke slopers. Maar ik vergeef het al snel weer, als Blaz weer tegen mijn benen gaat aan slapen. Of de hele middag knock out bij mij op bed kan slapen.

Wat het woord 'brokje' wel niet kan doen, hihihi :=

Onze Bliep sloopte ook alles als pup. Is op een gegeven moment gewoon opgehouden.. :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 15:35

Blaz is een lieffie, super gaaf!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:28

Daar smelt je toch voor.. wat een lieffie.. <3

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:30

Wat een liefje! Mooie trouwe ogen <3!!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:35

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:36

Blaft die ook? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 23:39

Tnx voor jullie berichtjes. Wat gaat het toch snel, want zaterdag is hij alweer 15 week.

En wat een lief katje. Heb zelf ook een rode kater(woont wel bij mijn moeder)