Sinds vorige week zaterdag heb ik 2 kleurmuizen! Ik heb vroeger 3x hamsters gehad, en daarna wou ik graag muizen, iets anders. Dat was alweer een jaartje geleden en er is nooit iets van gekomen, maar door mijn zus is het dan toch gebeurt!
Ik vind ze echt ontzettend schattig en het is erg leuk om naar die drukke beestjes te kijken haha. Ben nu langzaam bezig met handtam maken, gaat opzich wel goed 
Fortune & Cookie zijn 2 zwartgevlekte muisjes. Fortune is iets groter en dr kopje is helemaal zwart, Cookie is dus iets kleiner en heeft een half zwart koppie. Ook heeft ie een leuk vlekje op zn rug
Bij deze de foto's!
Cookie

Fortune

Heb ook een leuk filmpje, daar kun je ze veel beter zien maar ik weet niet hoe ik die hier moet plaatsen, heb namelijk geen yt account. Iemand tips?

Fortune heeft trouwens de raarste slaapplaatsen, bijv. OP de kokosnoot of dóór het boomstammetje hangen.
hopelijk blijven de mijne goed gezond en in leven zegmaar.. Lijkt me vreselijk als ze eenofandere enge ziekte krijgen
Ja wel jammer idd dat ze niet zo oud worden. Cookie ligt nu heel cute op het boomstammetje te slapen