Ik weet het nog goed de dag dat je geboren werd zo klein en teder. Ik vond jou al wat speciaals hebben en je ging mee naar huis. Je groeide uit tot een prachtige kat. . In al die jaren hebben wij een goede en hele speciale band opgebouwd. Jij was mijn steun als ik je nodig had, mijn eigenwijze kat die tegen iedereen eigenwijs deed behalve tegen mij gewoon mijn alles. Maar helaas werd je toen ziek. We gingen naar de dierenarts en die dacht dat je maag van streek was. Maar je was net thuis en je moest terug naar de dierenarts voor opname. De volgende dag waren je nierwaardes veel hoger dan de dag ervoor en het bleek dat je een tumor in je buik had, de enige optie was om je in te laten slapen. Je was nog zo energie vol toen je mij zag maar van binnen ging je kapot van de pijn. Je heb gevochten als een leeuw en helaas kon zelfs jij dit gevecht niet winnen. In die 8 jaar dat ik van jouw heb mogen genieten ben ik je eeuwig dankbaar. Nu heb je je rust en geen pijn meer gelukkig.ooit zien wij elkaar weer. Rust nu zacht. 28/07/2004-7/08/2013 Ik zal je nooit vergeten mij mooie meid,diva. .