In november ben ik op stage geweest in Spanje bij stichting ACE en ik was degene die het hardst riep dat ik echt geen hond mee naar Nederland zou nemen want we hebben al een hond. Nou niets is minder waar en ik werd verliefd, op Snowball.

Dus naar huis bellen en mijn ouders proberen over te halen dat het echt een geweldige hond is, en ze zeiden Ja
Maar de naam moest wel anders want mijn moeder wilde niet Snowball roepen midden in de zomer, dus het werd Siebe. 
Ik nam hem mee samen met nog een paar andere honden voor andere mensen mee naar Nederland.

Het was eerst even wennen voor hem om opeens in zo´n andere omgeving te zijn en om zo´n kleine pup rond je te huppelen hebt maar dat ging al snel goed met de 2tjes.

Het was natuurlijk winter en hij moest natuurlijk ook nog even kennismaken met ijs. Dat was toch wel erg glad en koud aan de voetjes maar toch wel weer erg leuk met het mee rennen met schaatsen.

Maar al snel voelde hij zich thuis en kon hij zelfs een krokodil temmen.

En tjah als je een nieuw huis hebt wordt je ook wel eens voor gek gezet

En aangezien hij een paar keer ontsnapt was toen we hem los hadden durfte wij hem niet meer zo goed los, maar we zijn nu bezig om hem weer langzaam aan los te doen dus daarvan even een filmpje. (let niet op mijn stem)
Bedankt voor het kijken en hopelijk even een reactie