hij was ook superlief speelde vaak met hem liet hem uit ging met hem wandelen, was echt aan hem gehecht.
Hij werd ouder en ouder, dus ook groter, hij werd dus ook veel sterker en veel speelser was ook heel leuk hoor,
als je iets gooide hij ging het halen en kwam het voor je voeten weer terug brengen omdat je hem weer moest gooien
1 maand daarna begon die te bijten eerst nog niet hard maarja dat doen alle pups! dus eert nog geen probleem maar hij ging steeds harder en harder bijten we hebben het een beetje afgeleerd gekregen!
mn oma had een klein hondje ( pinkeltje) die deden eerst nog speels maar daarna niet meer dus onze hond moest de heletijd vast aan de riem anders zou die hem pakken en dat wouden wij niet!
maar toen vertelde mn ma tegen me dat storm weg ging
ik gelijk vragen waarom enzo mn ouder hebben het verteld dat die ook iets te sterk werd en er moest meer mee gedaan worden want ik ahd ook geen zin om de hele dag met hem te spelen enz had ook nog andere dingen te doen! dusja hij stond op marktplaats
dezelfde dag kwam er nog een man kijken die vond hem te klein dus hij wou hem niet ik was toen zo blij
toen belde er weer iemand die wou hem ook die kwam ook kijken die vonden hem ook te klein dus die gingen weg en toen kwamen ze weer terug dat ze hem toch wouden
dezelfde avond heb ik nog afscheid genomen gekroeld enzo foto's gemaakt! toen ging die weg :'( vond het zo jammer dus toen die weg was barsten ik in huilen uit bijna iedereen bij ons thuis
ik msi hem nogsteeds elke dag heb wel een aandenken aan hem, heb zn speeltje hier op mn kamer liggen waar die altijd mee speelden
voelt toch wel fijn om toch nog iets van hem bij me te hebben! hier heb ik nog n paar foto's van storm toen die nog bij ons was!
--------------------------------------------------------------

Lieve storm ik zal je never nooit meer vergeten