Rosco is de labrador. 10 jaartjes oud inmiddels, en de eerste hond in mijn leven. Al 9 jaar in ons bezit, en nog elke dag kan ik van zijn grijzer wordende snoet genieten

Storm is onze herder mix. Waarschijnlijk anatolische herder x ?
De arme schat heeft al een heel verleden (als 3 maand oude pup opgevangen na een aanrijding in Kroatie. Poot en heup kapot, bandensporen nog in de staart. Deel ervan is daardoor geamputeerd. Voor betere zorg met stichting naar Nederland gekomen, waar hij als half jaar oude puber in ons leven kwam als maatje voor Rosco)

Even wat dingetjes eerst over Storm, ons jonge ding :p Storm is: Levendig, hyper, een spring in het veld, gek op water en zo af en toe Rosco's grote irritatiebron (als Rosco weer als een oude vent wil rondlopen en Storm als jonge god rond wil huppelen)

Rosco is dus mijn 10 jaar oude lummel, die eigenlijk alles wel best vind. Werken voor de baas -> super! Hij is op zijn oude dag lekker lui op zijn manier, maar speelt met Storm als het hem uitkomt. Hij is een macho man, en deelt samen met Storm de vriendschap met hun boxervriendinnetje Senna
Een van zijn favo bezigheden; Ontkennen dat hij een zwarte labrador is 

En als afsluiter, hier nog even met hun grote vriendin:

Bedankt voor het kijken!
van howrse:p