Gevonden langs de weg DA dacht toen ca. 5 wkn oud, ondervoed, uitgedroogd, diarree, braken. Eigenlijk een heel zielig hoopje kat. Ik vond haar op zaterdagmiddag rond 4 uur dus kon niet zo veel meer doen dan het mee naar huis nemen en proberen te redden. Ik heb het Truffel genoemd. Iedere nacht eruit om dwangvoer te geven want ze wilde niet eten en niet drinken.
Op maandag naar de DA, hier heeft ze een prikje gehad tegen de misselijkheid en speciaal voer om aan te sterken, daarna raakte ze verstopt en kreeg ze een laxeermiddel. Hierna ging heel haar neus vol met korstjes zitten en werd dat kaal en ontstoken, dus toen aan een penicilline kuurtje. Bij het laatste bezoek bij de DA werd dus gezien dat haar poepertje en plasbuis aan elkaar zitten, ze hadden dit nog nooit gezien. Een hetje dus, en hopen dat het zich goed ontwikkeld. Bij het laatste bezoek zijn er dus balletjes geconstateerd, nu kan het ook nog zo zijn dat ze ook nog een baarmoeder heeft. Anatomisch klopt er dus helemaal niks van.
Maar ze is nu helemaal opgeknapt, inmiddels denk ik zo'n 10 weken oud. ze is speels, en heeft het reuze naar haar zin.
Meet Truffel (tje)
De eerste foto's zijn allemaal met mijn telefoon gemaakt dus van slechte kwaliteit.
Toen ik haar net had gevonden:

Haar ontstoken neusje:

Poepertje en plasbuis in 1;

paar weken later:

afgelopen zondag:

leuk dat je haar een kans gegeven hebt