Blaz komt 29 juli bij ons wonen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Blaz komt 29 juli bij ons wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 11:23

Hallo allemaal,

Nadat in april en juni mijn 2 hondjes zijn overleden. En ze een groot leegte achterlieten in mijn hart. Word die plek nu weer gevuld.

Gisteren was het zover en mochten wij een pup uitkiezen. We hadden de keuze uit 5 lieve reutjes. Maar we twijfelde tussen de stevigste en de kleinste. Maar de kleinste had gewoon iets. Ging ook heerlijk zijn eigen gangetje, maar kwam ons ook telkens opzoeken. Dus gegeven moment zei ik: Volgens mij heeft hij ons uitgekozen.

Dus nu we wisten welke pup mee ging. Moest er een naam bedacht worden. En omdat Sasja echt mijn hondje was. Wou ik iets van haar er in verwerkt hebben. Haar naam betekent de Beschermer. En dat klopt ook. Ze was er altijd voor mij in goede maar ook moeilijke tijden. 12 jaar is ze mijn maatje geweest.

Dus heb namen opgezocht die ook de betekenis beschermer hebben. En zo kwam ik uit op Blaz. Betekent onwrikbaar beschermer.

Maar genoeg gelezen hier de foto's!

1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
6
Afbeelding
7
Afbeelding

Groetjes, [***]

Nanno_123

Re: Blaz komt 29 juli bij ons wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 11:29

leuk! heerlijk hoor!
wij hebben ook weer een pup nadat we onze 2 honden hebben moeten laten inslapen en het is weer heerlijk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 11:38

Nanno_123 schreef:
leuk! heerlijk hoor!
wij hebben ook weer een pup nadat we onze 2 honden hebben moeten laten inslapen en het is weer heerlijk!!

Ja het lijkt mij ook weer heerlijk. Woon sinds kort ook bij mijn vader. Dus had toen al helemaal geen hondjes om mij heen. Dus kon nergens mijn verdriet ook kwijt. Aangezien mijn kat alleen lief is, als ze wat te eten kan krijgen.

Mijn moeder heeft ook nog 2 honden. Dus laat die vaak uit. Maar dat is toch anders geworden, sinds ik bij mijn vader woon. En de berner kan helaas niet alles meer, sinds hij 3 jaar geleden een poos verlamt is geweest. Dus meestal is het uurtje lopen en daarna alleen maar knuffelen en kroelen <3

Dus straks kan ik weer op pad met 2 honden, want het kleintje van mijn zusje mag ik niet echt. Is echt een krengetje. Maar dan zal als Cai meeloopt de route worden aangepast. Zodat hij het ook volhoudt.

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 11:52

ja geweldig toch!
wij hadden onze honden tegelijkertijd laten inslapen in november en dat was echt een hele klap.
toen besloten een tijdje geen honden te nemen kijken of dat wat was.. want je hebt wel meer vrijheid zonder hond natuurlijk. maar de leegte en stilte brak ons zo op dat we sinds mei weer een kleintje hebben! super leuk!

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:10

Ahw michelle,, wat istie om op te vreten <3 heeeeel veel geluk gewenst met jullie nieuwe maatje <3 tis je gegunt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 15:46

Nanno_123 schreef:
ja geweldig toch!
wij hadden onze honden tegelijkertijd laten inslapen in november en dat was echt een hele klap.
toen besloten een tijdje geen honden te nemen kijken of dat wat was.. want je hebt wel meer vrijheid zonder hond natuurlijk. maar de leegte en stilte brak ons zo op dat we sinds mei weer een kleintje hebben! super leuk!

Pff dat lijkt mij al helemaal zwaar. En ik vond 2 honden in 2 maand al erg genoeg. En dat is zo. Maar ik weet niet beter dat we honden hebben. Dus vond het nu raar dat ik bij paps geen rekening hoefde te houden met een hond. Geen vrolijke snoet die je 's ochtends begroet, als je beneden komt.

Dus ben nu weer helemaal happy. Alleen wachten duurt zo lang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 15:46

Tat_jana schreef:
Ahw [***],, wat istie om op te vreten <3 heeeeel veel geluk gewenst met jullie nieuwe maatje <3 tis je gegunt.

Dankje <3 En ja hij is inderdaad om op te vreten, this zo'n lief kereltje.

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 15:48

wat een super leuke pup :j ! heerlijk weer een hond :) nog even 2 weekjes wachten , altijd spannend he ?

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 15:51

wat een lekker koppie! echt leuk, ik hou ervan.
Veel plezier met je knappe pup.
leuke naam ook trouwens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:02

love_Soraya schreef:
wat een super leuke pup :j ! heerlijk weer een hond :) nog even 2 weekjes wachten , altijd spannend he ?

Ja echt heerlijk. Eerste jaar vind ik altijd spannend bij grotere honden. Al hoewel ouders hd en ed vrij zijn ( hele lijn trouwens) ben ik toch bang dat pup misschien rare beweging maakt.

Maar ga wel genieten van zijn puppy tijd hoor :j