Het is inderdaad beter zo.
Jesda, mijn Duitse Herder van 4 jaar oud heeft een jaar geleden (15-07-2012) een ongeluk gehad met een auto. Ze had beide bekken gebroken en haar linker-achter pootje was verlamd. Door hard te werken en heel veel tijd en energie in haar te stoppen is ze nu zo hersteld dat ze gewoon netjes op 4 pootjes kan lopen en weer lekker met de bal kan spelen.
Mijn droom om ooit met haar zo hoog mogelijk in de behendigheid te eindigen is helaas voorbij.
Door dat we graag weer behendigheid willen gaan doen hebben mijn broer en ik met onze ouders overlegd om een nieuwe hond er bij te kopen. Mijn ouders vinden dit goed en daarom komt 20-07-2013 onze nieuwe Border Collie pup.
Let op: Deze border collie wordt/is van mijn broer en Jesda blijft bij mij. Ik ga met haar speuren en andere leuke dingen doen zodat ze niet wegkwijnt o.i.d! Behendigheid en flyball wil gewoon niet meer en ik wil haar voor geen goud missen en wel met haar bezig blijven.
Natuurlijk wil ik jullie direct kennis laten maken met Jinn. Jinn is een reutje van nu 5 weken oud. Zogauw het kan laten we Jinn helpen want Jesda is een echte dame en we willen geen puppy's bij haar.
Genoeg gekletst!
Hier nu eerst even 2 foto's van mijn lieve Jesda:
Foto 1:

Heerlijk in de zon en met de oogjes dicht.
Foto 2:

Maatjes voor altijd<3
En dan nu Jinn.
Foto 3:

Foto 4:

Foto 5:

Met mijn broer
Foto 6:

Hmm, lekker eten.
Foto 7:

Samen met de broers en zussen. Totaal dus 7 pups en 5 reutjes en 2 dames. Jinn is de derde vanaf linksonder.
Liefss