Hij eet gras, hij maakt zichzelf graag vies door te rollen... Maar hij krabt als een hond en blaft ook.
Of is het misschien de lompste kruising tussen paard en hond, omdat ie het water in donderd tijdens het rollen (wat overigens na komt met een gigantische lach wat er niet op staat
)Hij is trouwens niet erg makkelijke hond, hij kan lief zijn tegen honden, maar hij is erg beschermend voor zijn roedel. Ik moet hem alleen uitlaten, met een vriendin (die kon vandaag niet want was diploma uitrijking), of iemand anders laat de honden uit. Maar ik had niets te doen dus liet ik ze zelf maar uit. Ging prima, behalve de dingen wat op film staan, daar denk ik nogsteeds van: uhh, hond, pony of lomperik?
Joy is een reu, 9 jaartjes oud en een kruising tussen een viszla en labrador. Hij helpt me moeder met lopen als der benen het bijna bewegen, hij is geen officiële hulphond, maar heeft het zichzelf aangeleerd. Hij is dus een sterke en slimme hond, met zo af en toe lompe acties

Foto's:

Filmpje:
Ik ga rond 8 uur met beide honden alleen weg, hopelijk vergeet ik me camara niet, dus misschien zitten er dan leuke foto's/filmpjes tussen, aangezien het niet zonnig is, is het toch moeilijker want mag geen flits aan, Joy kan daardoor epi aanvallen van krijgen, zitten we niet zo op te wachten (ik en Joy)

geweldig!

Woon je ook in oud DH? Ik laat daar ook altijd mijn hondjes uit!