Vorig jaar zomer werd onze hond letterlijk van de straat geplukt en gevraagd mee te werken aan een fotoshoot... Het ging om een shoot voor een modellenbureau en Baron mocht figureren. We hebben een super leuke dag gehad en zijn natuurlijk ape trots op ons honde kind
Baron is in December 2010 geboren, dus op de foto's was hij net anderhalf. Het is een Duitse Dog met een heel klein beetje Mastino.
Enjoy!
Boras
Geplaatst: 27-06-13 22:19
Prachtige hond, aparte kleur ook.
De kleding vind ik ook heel leuk. Enig idee van welk merk/winkel het is?
Ehm...geen idee??? De kleding komt uit verschillende winkels in Almelo. Ik weet wel waar de halsband van de hond vandaan komt!! Die komt van Jan de Roo uit Almeloooo
Tjah, het is maar waar je prioriteiten liggen hè.. van de kleding hebben we geen idee, maar we vonden de halsband (die op de laatste foto) belangrijker. Je wilt toch dat je hondje er een beetje leuk bij staat
Neej
Oeps... solly, ben er een tijdje uit geweest. Mijn kennis van de Boktregels zijn wat roestig vrees ik
Kentaro
Geplaatst: 28-06-13 07:48
De modellen lijden af van de hond................ Wat een schitterende beest zeg!!
(wij hebben een tijd terug ook een modellen shoot gedaan met onze hondjes! Echt super leuk om te doen! Ziet het er bij jullie op de foto's zo 'makkelijk' uit, of is het gewoon zo'n voorbeeldige hond?? Die van ons vonden de omgeving wel heeeeeel erg interessant )
Onze hond is nu bezig met GG1, dus heeft wel enige opvoeding gehad Maar eerlijk is eerlijk, hij is ook wel heeeeeeeeeel erg makkelijk qua karakter. Als ie maar aandacht krijgt vindt ie alles geweldig
Wauuwww wat super gaaf zeg ! Erg mooie hond heb je ook! Mijn duitse dog heeft dezelfde Karlie halsband in het paars en goud ! Alleen zie het mijn hond niet doen, poseren kan hij als de beste maar hij is wel erg eenkenning dus met modellen wordt niet zo perfect denk ik
Ja die halsband was echt super, en duuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrr!!!
Ik zit in je profiel te kijken love_soraya en ik zie een foto... die zou van Baron kunnen zijn. Wacht ik ga hem zoeken en uploaden. Bijna dezelfde foto!!
Baron was 4 maanden op deze foto. Foto is genomen op een eilandje in 1 van de Friese meren...
HummerTime
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-13 15:31
love_Soraya
Geplaatst: 29-06-13 15:31
Haha wat super gaaf , foto's lijken inderdaad veel op elkaar leuk ! Gave kruising zeg!
HummerTime
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-13 15:33
Maar Cashmere mag er ook wezen hoor!! Moest erg lachen om de foto's in je profiel, zo herkenbaar.... Ze staan echt mooi op de foto, of onmogelijk met wapperende oren, zwiepende tong of iets dergelijks...
Jaa ik ben ook heel blij met hem ! Alleen heb medisch gezien wel pech met hem helaas.. Ben net terug van weekje zeeland, en veel foto's gemaakt , mooie foto's maar ook echt hilarische foto's zo lachwekkend kunnen doggen zijn !