Lieve schat het moest eigenlijk een verrassing zijn maar ik heb drie kittens besteld bij een vriendin van ons.
De poes is dragend en zodra de kittens weg kunnen komen ze hier.
Ik kon mijn geluk niet op toen ik het kaartje las en tranen liepen over mijn wangen op het moment dat ik het voorlas.
In september is mijn allerliefste poesje "Senna" die ik zeventien en een half jaar gehad had overleden en omdat we plannen hadden om te verhuizen wilde ik nog niet aan dieren beginnen.
Uiteraard ook een fotootje van Senna in dit topic.

En toen was het ineens 30 mei ondertussen verhuist en ik dacht dat de kittens nooit zouden komen.
Het leek wel een olifantendracht, maar op 30 mei was het dan zover het eerste kitten kwam aan.
Ernesto was op dat moment in baskenland en ik moest het kitten dus ophalen.
Wat een verrassing een rode, mijn allereerste kater was ook een rode en mijn man wilde dus absoluut een rode kat voor me regelen.
Wat een heerlijkheidje, hier een foto van de eerste dag dat hij bij ons was.
Oja zijn naam is Oso
.
Twee dagen later vond ik het toch wel sneu voor het kitten zo veel alleen en liep langs een dierenwinkel en zag daar een cypertje zitten van twee maanden en heb deze dus gekocht.
En haar hebben we Ona genoemd.

Toen ik het nieuws aan Ernesto vertelde zei hij nou dan heb je een probleem want die andere katten kan ik niet meer afzeggen en dus heb je er straks vier .
En het duurde zolang omdat ik allemaal rooie katjes wilde regelen voor je.
Ik zei dat bepraten we wel als je thuis bent en toen hij tenslotte thuis kwam vond hij de kittens gelukkig geweldig en zei we kunnen natuurlijk ook een nestje nemen van deze twee over een paar jaar.
Hihihi hetzelfde had ik ook al gedacht.
Vanavond belde de vriendin dat ze geen rooie katjes heeft maar een witte en grijze.
Nu weten we niet wat we moeten doen en gaan er een nachtje over slapen.
Ondertussen zal ik jullie wat foto´s laten zien van onze kanjers Oso en Ona.
Osa betekent beer op zijn spaans en Oso Ona betekent heel goed op zijn baskisch.

En een filmpje van één van de eerste dagen dat ze bij ons waren.
We zijn dolgelukkig met ze en Oso en Ona zijn onafscheidelijk ondertussen ze eten, spelen en slapen samen.
Zijn ze niet schattig en vooral "Heel goed"???

Ik weet zeker dat je er heel veel plezier aan gaat beleven