Dit is het eerste topic wat ik aanmaak over me poesjes! Het zijn Britse Kortharen. Ze zijn geboren op 16 November 2009. Ze heten Diesel & Dushi, en zijn grote knuffelkonten!
Diesel is de grote knuffelbeer, de allemansvriend.Diesel houdt ontzettend van visite en drukte, met kinderen is ze heel voorzichtig en komt altijd eventjes kijken!
In het begin is ze heel ziek geweest, helaas. Ze lag aan infuusen en redden het bijna niet, de dierenartsen dachten dat ze zou overlijden. Hierna is ze een tijdje bang geweest, en wilde liever geen mensen om haar heen. Na een tijdje rust, is ze er weer 101% bovenop gekomen. En dan hebben we Dushi, die vooral gek op mij is, en ik op haar!
Ze weet dondersgoed dat ze niet de kast in mag, maar ze kijkt me aan, springt de kast in, en als ik haar eruit haal, rent ze heeeel hard naar beneden met een ondeugende blik. Of ik kijk haar aan zeg : NEE, en dan kijkt ze heel chagerijnig, en loopt de kamer uit, naar beneden. Haha, wat moet ik daar altijd om lachen! Als ik haar roep komt ze aanrennen, ik ga met der slapen, ze wekt me, als ik op de fiets ga, dan rent ze altijd mee. Ze is zo'n schatje!
Ze zitten beide voor altijd in mijn hart, en komen er nooit meer uit. Diesel is veelste dik, hier wordt aan gewerkt en wil ik verder geen reactie's op! Diesel is de lichte, Dushi de donkere. Ik heb alweer genoeg gepraat, dit zijn ze dan! :

Vragen, reactie of opmerking? Vinden wij erg leuk!