Ik wou naast mn cavia's al jaren graag 2 konijnen, maar doordat we niet de ruimte hadden voor een grote ruimte zijn we er niet eerder aan begonnen.
Echter stond ons oude kippenhok al een tijd leeg en kwam bij toeval een vriendin van me met deze 2 konijnen aan, ze wist dat we de ruimte voor ze hadden en dat ik al een tijdje rond aan het kijken was. Nou daar kon ik geen nee tegen zeggen.
Ze wonen nu momenteel nog in een deel van mn cavia flat van 2 x 0.8 m maar gaan binnenkort verhuizen naar het "kippenhok" Waar een ruime vaste ren aan vast zit voor veel vrijheid. Nu haal ik ze wel elke dag er uit en hebben ze een ren van 1,5 bij 5 m tot hun beschikking met gras etc.
Ok nu genoeg gekletst even voorstellen
Hazel Vlaamse reus

Fiver japanner

Ik heb ook een filmpje dat ze aan het spelen zijn maar deze is nog aan t uploaden

Ik vind ze super de cavia's hebben ook veel aan de konijnen die waren namelijk eerst wat timide in de ren maar nu de konijnen er naast gewoon rond racen durven de caafjes ook veel meer
.
Mijn vorige stel waren ook beide voedsters omdat ik toen niet beter wist en die hadden écht nooit ruzie.
Lijkt me lastig met deze twee!