4 mei dit jaar ben ik naar een fotomeeting van Bokt geweest. Mijn eerste fotomeeting, en voor Kiara ook de eerste keer. Moet eerlijk toegeven dat ik best zenuwachtig was. Ik zoek niet zo snel en makkelijk vreemde mensen op. Dus dat ik Kiara al mee kon nemen, of eigenlijk wel moest, was ik al erg blij mee
Daarnaast was een van de fotografen een oud klasgenootje, dus dat stelde mij ook al iets meer op mijn gemak 
Daarnaast was ik ook wel benieuwd wat Kiara deed met vreemde honden op vreemd terrein. Zou ik haar los kunnen laten, of toch niet? Zou ze met de andere modellen overweg kunnen, of niet?
Maar dit viel achteraf erg mee. Er was maar 1 ander model met baasje op komen dagen en het klikte na een paar minuutjes echt super tussen die twee. En Kiara kon grotendeels los blijven lopen
Vroeger heb ik uit onwetendheid het sociale stukje een beetje verpest. Dus ik ben al heel trots op dat ze, ondanks haar leeftijd en hoe lang ik er eigenlijk niets anders aan gedaan heb, ze toch stukje bij beetje steeds socialer wordt.Ozzy, het andere hondje, was nog geen 2 jaar. Nog piepjong dus tegenover Kiara. En die kreeg Kiara wel aan het spelen
Normaal speelt ze niet, net alsof ze zich er al te oud voor voelt. Ze waren bijna onafscheidelijk geweest en op een gegeven moment leek het er op dat we bijna aan baasjesruil konden doen.Nog een beetje info over Kiara
Kiara | Jack Russell Terriër x Whippet | Teefje | 9,5 jaar
Denk dat ik zo wel genoeg verteld heb. Hier komen de foto's, fotografen door elkaar. Geniet van de foto's

Als eerste mooi poseren tussen boompjes aan het water

1.

2. Haar o zo leuke koppie

3.

4. Erg leuke close-up

http://meinweghondenmeeting.weebly.com/uploads/1/9/9/5/19952695/1389791_orig.jpg
5. Poseren op het bankje

6.

Daarna naar de boomstammen tussen de stengels
7. Kiara bij een boomstam

8.

9. Kiara wilde wel heel graag de bal van Ozzy hebben

http://meinweghondenmeeting.weebly.com/uploads/1/9/9/5/19952695/4574022_orig.jpg
10. Tja

11. Kiara samen met Ozzy, DE kusfoto

Nog even lekker uitrazen op een zandpad

12.

13.

14.

En tot slot spelen met zeepbellen

15.

16.

17.

Ik vond het een erg geslaagde dag en aan Kiara te merken was ze zelf ook enorm tevreden met dit uitstapje en het maken van een nieuw vriendje