September vorig jaar begonnen met behendigheid en hoewel Ol de toestellen echt keileuk leek te vinden, vond ie het najagen van konijntjes op het veld nét nog even ietsje leuker. Maar het kwartje lijkt te vallen, en sinds kort lopen we op training toch al korte parcoursjes
Dus ik was al een onwijs trots vrouwtje natuurlijk 
Nu hadden we afgelopen weekend nakomelingendag van de rasvereniging op het terrein van KC Arnhem. Schitterend veld hebben ze daar
Elk jaar bouwen we op deze dag een klein parcoursje op waar mensen kunnen kijken of het wat voor hen is
Wat sprongetjes, een tunnel, de kat op laag.. Elk jaar deden wij ook eventjes mee en dacht ik altijd "oooh dit lijkt me zooooo leuuuuuk!!!" en dan baalde ik weer als een stekker dat de behendigheidslessen op onze KC vol zaten.. Dit jaar echter, lag de uitdaging op een heel ander niveau, namelijk: Doet ie het op vreemd terrein ook? En zowaar, dat deed ie 
Vriendje was zo lief een paar foto's te schieten

Eerst moet ie nog wel even een rondje stout doen (ererondje over het veld
) en vervolgens komt ie zo heppie de peppie op me afgewandeld, zo van "ha, NU kunnen we beginnen"
Gezien waar we vandaan komen, dat ie gewoon minutenlang de bosjes in verdween, ben ik hier al zo blij mee 

Sprongen stonden eerst op mini-hoogte

De Band is nog een beetje moeilijk

Lekker springen

blij hoofd

Geconcentreerd bekkie

En tot slot heeft de vriend van een vriendinnetje nog even een rondje met Ol gelopen, dat blóedfanatieke hoofd is voor mij echt goud waard hoor

Wij hebben echt ons spelletje wel gevonden in ieder geval
Ik vind het nog leuker dan ik vooraf had gedacht en Ollie is helemaal blij als we zo samen bezig zijn
En voor wie nog weet van de Olliebabies, die zijn alweer 15 weken en ENORM!!! Er waren er 3 aanwezig zondag, hartstikke leuk! Maar zo gezapig als dat ze toen op de foto gingen, dát lukte niet meer

Papa Ollie met zonen Boaz en Berend (die was echt minimini in het nest!!) en dochter Belle

Boaz vindt papa Ollie lievvv

Reacties zijn altijd leuk
Spreekt ook boekdelen hè
heerlijke foto's Neej!