nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimmie261

Berichten: 19225
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 17:26

nou tis niet ff gaan kijken hoor,zijn wel een uurtje of 7 van huis zijn....

het is geen ritje die je even maakt zeg maar...dus het is of erheen gaan om pup te halen,of niet gaan.

en ja het is dubbel,net nog met mijn vriend over gehad,is dit nu wel wijsheid...ik weet het niet...weet het echt niet...

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:33

Als je het niet weet, zou ik het nog niet doen :n

Eigenlijk zou je moeten staan jubelen om te gaan, helemaal blij en overstromend van geluk ...

Niet die twijfel, dat is in mijn ogen eigenlijk een teken dat je er ( nog ) niet aan toe bent :(:)

kimmie261

Berichten: 19225
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 17:36

ik kán niet blij zijn,met niets of wat dan ook op dit moment..

overigens vind de verkoper dat ik te weinig geld biedt dus ze wacht af of er anderen gegadigden meer bieden...

weet je ik wil er niet eens op wachten,boek is dicht en leven gaat verder .....

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:02

Ik denk dat dat op dit moment het verstandigste is, meid, er komt heus wel weer een diertje op je pad dat jou nodig heeft en waarvan je dan ook vanaf het begin lekker kunt genieten en daarmee dat dier ook een warm en vrolijk thuis kan bieden.

Eerst maar een beetje tot jezelf komen :j

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:18

:( Ik had eigenlijk graag gezien dat je er voor had gegaan en er weer een lach op je gezicht kwam, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen prettig gevoel bij de aanbieder krijg..... Wat is dat nu voor rarigheid 'je biedt te weinig en kijken of een ander meer biedt'?!?!?!?!? Het gaat verdorie om een dier!! Bah!
2 weken na het overlijden van onze vorige hond, gingen we bij een pup (taro) kijken. We hebben zitten huilen op de weg daar heen.... Zó ontzettend dubbel..... We hadden aan de telefoon een ontzettend fijn gesprek gehad met de fokster en ook e.e.a. uitgelegd. En dan kom je daar en stormen er van die fantastische mormels op je af!!! Je móet wel stralen dan! Er kwamen nog wel tranen, maar als je zo´n pup in je handen houdt en de klik is er, stroomt er ook weer een gevoel van geluk door je heen.
Je besluit er dan voor te gaan en je hebt weer iets om naar uit te kijken (wij konden hem toen nog niet gelijk mee nemen)Het kán gewoon niet anders dat je van zo´n beest gaat houden en die neemt dan weer een heel ander plekje in in je hart!
Succes in het ieder geval met je beslissing!

kimmie261

Berichten: 19225
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 20:09

oww ik had ws ook de hele weg in tranen gezeten hoor...denk dat er vanavond als ik alleen ben in bed ofzo nog wel wat tranen zullen vloeien,maar it wasn't meant to be ...

tis niet anders...het zal de tijd nog wel niet zijn...

poetser

Berichten: 4309
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 05:46

Hoe gaat het nu met je? Ik weet dat het ook niet helpt om dit topic weer naar boven te halen, maar ik leef ontzettend met je mee :(:)

kimmie261

Berichten: 19225
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 15:48

lief dat je er naar vraagt...

en ja,ik mis ze echt vér schrikkelijk...wat is het stil in huis,en pff,wat mis ik gewoon mijn maatjes...

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 15:53

:(:) Verders niets meer vernomen van die pup??

kimmie261

Berichten: 19225
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 15:55

o jawel,dat was echt een soort soap...laten we het er maar ophouden dat de persoon die de pup nog steeds heeft( ze besloot uiteindelijk het hondje niet te verkopen,en daarmee hem ook een andere naam te geven 8)7 ) niet geheel spoorde...

dus dat is niet door gegaan...

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 16:01

Dat ze niet spoorde, was gelijk al duidelijk..................
Maar wat balen voor jou (en voor het hondje....)!!

Heb je stiekum nog gekeken of de fokker van dat hondje niet heel toevallig nog een aansprekende pup had?! :)

kimmie261

Berichten: 19225
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 16:08

ja ,tuurlijk,maar nee,werd er niet warm of koud van...( was ook een fokker waarbij ik normaal met een grote boog omheen zou lopen..)

en ik weet ook nog steeds niet of ik wel een pup nu wil...toen kimmie dood was,toen had ik echt zo'n gevoel van "ik wil weer een pup hebben",en dat ontbreekt nu ten grote delen,zou het wel leuk vinden hoor...maar ik merk dat ik het ook een soort vorm van verraad oid vindt,kan het niet goed omschrijven denk ik,plus in elke pup zoek ik donnie..

en díe hond...ga ik nooit meer vinden,die was zó uniek....

Maflinger_S
Berichten: 12172
Geregistreerd: 01-07-08

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 16:14

Je hoeft die hond ook noot meer te vinden want je hebt 'm al gehad en veel van 'm gehouden. Hoe triest ook dat je hem nu kwijt bent (en ja, ik weet hoe dat voelt en hoe erg het gemis kan blijven knagen) er komt misschien wel weer een andere unieke hond op je pad die op dat moment precies bij je past en is wat je dan nodig hebt.

kimmie261

Berichten: 19225
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 16:18

ja,er zal vast weer eens een appart ventje op mijn pad komen,maar hoe vind je die he...donnie heb ik als het ware in mijn schoot geworpen gekregen....

ik vind het zo moeilijk om nu "maar" ergens een pup te gaan kopen waarvan je gaat hopen dat dat dan een appart hondje gaat zijn...

( en ik weet het,zodra hier een pup is,ga ik er gek van zijn,maar op een of andere manier geloof ik daar nog even niet in,ben ik zo bang dat het zo tegen gaat vallen....)

Maflinger_S
Berichten: 12172
Geregistreerd: 01-07-08

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 16:43

Het heeft toch ook geen haast. Als de tijd rijp is dient het zich vanzelf aan. Of je hoort via via van een leuk hondje of je gaat actief op zoek omdat je er aan toe bent.

Mondy

Berichten: 11866
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 16:55

Meestal wanneer je het niet verwacht, komt er weer iets op je pad !

kimmie261

Berichten: 19225
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 16:59

het heeft om een reden wel haast...tis of nu ( en dan binnen nu en een maand) of niet...

maar vind het zo moeilijk om op stel een sprong dan maar een pupsel te kopen...ip als alles gaat zoals het gaat ,komen hier evt over een maand of 7 wel 2 pupsels wonen...

Mondy

Berichten: 11866
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 17:09

Gewoon zo nu en dan inet afspeuren ed je weet nooit wat je tegenkomt toch :)

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 17:33

is niet slim om weer voor een dogo argentino te gaan in plaats een rottweiler? Gezien je profiel dat je dat ook geweldige honden vond..

Maflinger_S
Berichten: 12172
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 17:34

Een maand of 7 om aan de gedachte van 2 nieuwe pupsels in huis te wennen en je daarvoor open te stellen klinkt in dit geval helemaal niet zo gek toch?

kimmie261

Berichten: 19225
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 17:36

:n ik hoef geen argentijnen meer,maar wel de kruisingen argentijn x rottweiler <3 <3 <3

maflinger,nee klinkt niet gek,zeker niet,ik ben alleen zo vreselijk bang dat ook tino nog dood gaat in de komende 7 maanden.... ;( ,en dan zijn de maanden /tijd voordat er pupsels komen wel heel erg lang ,en zie daar wel heel erg tegenop...

SeBart

Berichten: 1537
Geregistreerd: 16-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 20:46

...
Laatst bijgewerkt door SeBart op 01-03-22 10:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Petpa

Berichten: 1712
Geregistreerd: 13-07-09

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:38

Ik heb toevallig vanmiddag een hond langs zien komen... Geen pup maar een puber van 22 maanden.

Joep is een kruising rotweiller x argentijn...

Misschien vind je het niks. Maar aan de andere kant... Misschien match je goed met Joep.

Hierbij de link:
http://rottweilernederland.nl/rottweiler-x-reu-joep/

kimmie261

Berichten: 19225
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 21:43

ik had hem ook al gespot,maar een volwassen reu gaat hier echt niet,1 van mijn reuen is niet lief voor volwassen reuen :n

en om hier een huis met oorlog te krijgen heb ik ook niet zo heel veel zin in...

liefst wil ik gewoon een pup,die van begin af aan opgroeit in de roedel,heb gemerkt dat dat het beste werkt en de minste onrust in de roedel geeft..

oudere honden kunnen wel,maar deze moeten dan echt 100% hond vriendelijk zijn,en liefst ook nog eens onderdanig aan de roedel die er al is...

en maaike ,je snapt hem helemaal denk ik,denk dat donnie voor mij, een macho voor jou was...

Petpa

Berichten: 1712
Geregistreerd: 13-07-09

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:44

Ik snap het!