nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
love_Soraya

Berichten: 3827
Geregistreerd: 12-02-12

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 07:29

Ik schrik ontzettend van je update meid ! Nu joes weer ,wat een prachtige meid was ze ! Koester alle mooie gedachten en ik weet dat ze vol trots op je neerkijkt !
Sterkte sterkte en nogmaals sterkte met alles !

poetser

Berichten: 4318
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 08:01

Jeetje, alweer 4 jaar geleden? Nogmaals sterkte meid.
Vandaag is mijn enige troost die ik had na het inslapen van Quinto alweer 13 jaar overleden(door die rotziekte, maar ook door een blunder van het ziekenhuis die ik hun nooit zal vergeven).
Rust zacht oma, ik zal je nooit vergeten Y;(

Diaantjev

Berichten: 402
Geregistreerd: 17-10-07

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:57

Vier jaar geleden alweer van Kimmie. Ik kan je verhaal nog zo goed herinneren, ik volgde je topic de hele dag en bleef maar hopen op goed nieuws. Wat gaat de tijd snel maar vergeten doen we ze nooit..

kimmie261

Berichten: 19228
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 10:18

poetser heel veel sterkte vandaag :(:)

en ja kleine kimmie alweer 4 jaar geleden...wat een nachtmerrie was dat ook...en toch had ik haar niet willen missen... :+: ,was zo'n lief hondenmeisje...

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:19

Jeetje, ik lees nu je update.....wat een verdriet om er 2 zo kort achter elkaar te verliezen!
In de tussentijd hebben wij ook onze hond in moeten laten slapen wegens een hersentumor. Het was plotseling en het doet vreselijk veel pijn.
Ik begrijp dus heel goed hoe je je voelt...
tegelijk is het ook een troost dat ze zo enorm geliefd zijn geweest en zo'n koninklijk leven hebben gehad.
sterkte Femke..

kimmie261

Berichten: 19228
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 11:43

oww lusitano..jij ook heel veel sterkte...en dat plotselinge vind ik eigenlijk erger als dat je het wel aanziet komen,je kan je toch een beetje voorbereiden dan...

pff mijn buurman heeft 3 honden welke ik elke dag buitenlaat en uitlaat en nakijk,en die heeft een zusje van joes en tino...tessa,alleen een jaar ouder...

ze at sinds 2 dagen niet meer dus heb gezegd dat hij echt haar even na moet laten kijken ,zo'n oudje ( ze werd bijna 13) kan gewoon niet veel hebben...

hij belt net op...levertumor,en hij heeft haar in laten slapen..

;(

ook een koningin,ook zo'n lieve hond....pff...
Afbeelding

fargo
Berichten: 11918
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:57

Och wat een prachtige hond ook en wat een lieve uitstraling ook. En ook al een tumor, bah wat naar en wat zal de buurman ook een verdriet hebben - maar jij ook weer...

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:38

Potverdikkeme ... wat een schitterend dier ook !
Sterkte voor de buurman, maar ook voor jou :(:)

En Lusitano uiteraard alsnog gecondoleerd met het verlies van je hond ...

kimmie261

Berichten: 19228
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 12:59

ja vreselijk ,zo plotseling ook,toevallig gisteren had ze niet gegeten en had ik nog een praatje over tessa,ze zou in augustus 13 worden,maar ze ging echt wel heel stijfjes lopen en ze werd wel een oud vrouwtje ,dus zei hem nog elke dag 200% van haar te genieten omdat ze een hondje van de dag was...

wie had gedacht dat ze een dag later er niet meer zou zijn...

ben net even afscheid wezen nemen bij haar,ze was verder nog zo mooi,en zo tessa...

en dat verdriet ook weer,tessa was voor hem wat joes voor mij was,een koningin,een bijna "menselijke" hond...

mooi wijffie was ze ook:
Afbeelding

Afbeelding

ze zal heel hard gemist worden...

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 13:02

GADVERDAMME!!!
Durf nu bijna geen updates meer te lezen... -O-
Wat zag ze er nog goed uit zeg! Prachtige hond!
Wens ook je buurman maar heel erg veel sterkte :(:)

Talsha

Berichten: 2573
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Boeskoolstedke

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 14:39

Oeh bah, kippenvel hier.

Heel veel sterkte! Jeetje, wat naar...

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 14:43

Nouja zeg, wanneer houd het hier eens op -O-
Heel veel sterkte :(:)

BertinaBvd

Berichten: 2228
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Oss

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:10

Ook heel veel sterke voor de buurman, wat ene gemis van zo'n mooie dame.

Jeetje mina, word nu wel tijd dat die pechvogel bij jullie daar eens doorvliegt naar een onbewoond eiland !

poetser

Berichten: 4318
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:53

Heel veel sterkte voor jou en je buurman. Het was een prachtige hond.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:51

Hoe gaat het bij jullie??

kimmie261

Berichten: 19228
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 12:59

wil je het eerlijk weten??

het gaat niet best :n ,ik mis ze zó verschrikkelijk...elke dag meer en meer,en elke dag meer vraag ik me af waarom nou toch...

en hoe kan dit nou...

tis alsof ze mijn ziel eruit gerukt hebben ;(

nu moet ik zeggen,dat ik joes vooral mis omdat dat zo mijn wijffie was,zo intens mee geleeft,zo trots op geweest,ik mis haar gekroel,en haar getut,maar ben wel heel dankbaar dat ze 11 jaar en 8 maanden oud heeft mogen worden,het had in 2010 al anders af kunnen lopen,plus nog 11 maanden extra na de diagnose botkanker is zo dankbaar zijn voor die extra tijd,maar goed het was een 'once in a lifetime' hond en die wil je gewoon nooit kwijt...

maar Do...dat blije ventje...zomaar weg,nog zo vol in het leven...ik kan het geen plek geven.... |( |(
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 26-06-13 13:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Catori
Berichten: 1524
Geregistreerd: 15-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:01

Hele dikke knuffel van Joy en van mij:

Afbeelding

Hier zijn gewoon geen woorden voor :(:)

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:12

Afbeelding

:(:)
Ik kan me er zo goed een voorstelling bij maken..... ;(
Ik zou zo graag willen dat ik iéts kon zeggen om het voor je te verzachten.
Als ik dan reacties in het topic 'het is maar een dier' lees, zou ik soms wel eens willen dat ik er ook zo over kon denken -O-

Frenka

Berichten: 2674
Geregistreerd: 15-09-06
Woonplaats: ergens in het Brabantse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:36

Hopelijk kun je wat troost vinden in de mooie herinneringen Kimmie. Al is dat ,zeker voor Do, denk ik nu nog teveel gevraagd.
Woorden kunnen de pijn niet verzachten, en ookal ken ik je niet persoonlijk: een dikke knuffel vanuit hier

kimmie261

Berichten: 19228
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 13:42

weet je,ik denk dat 'later' de herinneringen mooi gaan worden,nu word ik er alleen maar verdrietig van,omdat ik voral bij Do heb dat hij er nog had moeten zijn...dus de herinneringen doen vooral pijn ,de herinneringen halen een enorm gemis naar boven ipv een glimlach...

maar ooit komt dat wel weer....

( alleen al van dit stukje schrijven ga ik dus weer helemaal stuk...dus blij zijn of troost vinden in herinneringen...nee lukt niet... |( )

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:52

Je moet wel proberen in gedachten te houden dat gezien hoe ziek hij eigenlijk was, hem wel lijden bespaard is gebleven. Hoe graag ook wij zelf ons dier eeuwig bij ons hebben, leven moet geen lijden worden.
Het ís ontzettend oneerlijk dat jullie niet nog jaren van elkaar mogen genieten, maar het was een kwestie van tijd voordat de ziekte zich naar buiten zou gaan uiten. En om je lieving dat te moeten zien doormaken, moet je ook niet aan denken.
Het is qua leeftijd veel te vroeg dat hij is weggenomen, maar hij was tot op het eind wel een topper!!!

Loody
Berichten: 2622
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: @home

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:01

kimmie261 schreef:
weet je,ik denk dat 'later' de herinneringen mooi gaan worden,nu word ik er alleen maar verdrietig van,omdat ik voral bij Do heb dat hij er nog had moeten zijn...dus de herinneringen doen vooral pijn ,de herinneringen halen een enorm gemis naar boven ipv een glimlach...

maar ooit komt dat wel weer....

( alleen al van dit stukje schrijven ga ik dus weer helemaal stuk...dus blij zijn of troost vinden in herinneringen...nee lukt niet... |( )


Pfff wat herken ik dit zeg!!.. ;(

Maflinger_S
Berichten: 12176
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:03

Voor blij zijn of troost vinden in herinneringen is het ook nog veel te vroeg. Zeker het gemis van Do komt daarvoor veel te onverwacht. Bij Joes had je je er al een soort van op ingesteld dat die geen 100 ging worden, maar van Do had je dat toch stiekum wel verwacht en gehoopt. En die knijpt er dan ineens tussenuit. Dat hakt er ook in.

Frenka

Berichten: 2674
Geregistreerd: 15-09-06
Woonplaats: ergens in het Brabantse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:08

Kentaro;daar ben ik het helemaal mee eens. Mooi verwoord.
Do's leven was anders waarschijnlijk langzaam aan een lijdensweg geworden, dat had je je vriend echt niet aan willen doen. Nu heeft hij van iedere dag een topdag gemaakt.
Op de vraag waarom krijg je helaas nooit een antwoord, maar probeer je eens voor te stellen wat als............. je blije ventje extra tijd had gekregen en steeds iets minder blij aan de dag zou beginnen....

kimmie261

Berichten: 19228
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 15:26

nee ik had nooit een lijdensweg voor Do gewild,tuurlijk niet,maar het is zó moeilijk je wijs te maken dat hij ziek was,omdat hij er zo mooi en goed uitzag en zich gedroeg..

do was gewoon nog zo Do,en gewoon in 1 avond glipt ie ertussenuit....heb niet eens de tijd gekregen om het te mogen of kunnen beseffen...

dit is de laatste foto die ik van do gemaakt heb toen we buiten waren,4 dagen voor hij dood ging...( naast zijn stok...)
Afbeelding

daar zit toch geen zieke hond?? hij was nog zo mooi,zo Do,zo blij...ik moet me de hele dag wijs maken dat hij heel erg ziek was...maar komt er gewoon niet in...