Koekiemonster voor het laatst ITP

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Koekiemonster voor het laatst ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-13 10:31

We hebben Koekje vanochtend vroeg in laten slapen. Ze mocht maar 11 jaar worden...

Eén van de katjes die ik met de fles grootgebracht heb. Mijn zorgenkindje, het kwakkelaartje en de binnenvetter. Ze stond inmiddels al een jaar op chronische pijnbestrijding; het was al een jaar afwachten tot ze niet meer wilde. Maar nog steeds hartstikke vrolijk, lief, speels en aanhankelijk, meer nog dan ze ooit geweest is. De afgelopen maand is ze 1,5 kg kwijt geraakt. Vrijdag bleek ze geelzucht te hebben. Het kan ontstaan zijn door het snelle afvallen en daardoor leververvetting, het kan ook zijn dat ze leverproblemen heeft gekregen door de pijnstiller. Kiezen tussen twee kwaden dus.

Ze heeft van het weekend lekker alles mogen doen wat ik nooit heb toegestaan. Ze heeft ontzettend lopen schooien in de keuken en ze heeft sinds gisterochtend lekker bij ons in bed geslapen. We hebben er vannacht volop van kunnen genieten, omdat de andere kat gruwelijk aan het spoken was en ons steeds wakker maakte. :+

Helaas mocht de medicatie niet meer baten. Vanochtend om 8 uur begon ze te kokhalzen en daarna zat ze vooral heel erg miserabel te wezen. Om half 10 zijn we er mee naar de dierenarts gegaan. Temperatuur was zo laag dat het niet meer te meten was en ze wilde niet meer staan. Nu heeft ze geen pijn meer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag Koekje. Het ga je goed meis. Bedankt voor de afgelopen 11 jaar.

EquineNature

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:36

Het is altijd erg verdrietig om een beestje kwijt te raken.
Ik wens je veel sterkte met je verlies..

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:37

Sterkte met het verlies van je mooie kat :(:)
Rust in vrede koekje Y;(

BlueStar

Re: Koekiemonster voor het laatst ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 10:39

Fijn dat je haar nog zo mooie laatste tijd heb kunnen geven. Ik wens je veel sterkte met het "lege" plekje in je huis. Maar gelukkig is er altijd plaats genoeg in je hart waar ze veel ruimte in zal nemen.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 21:35

Ik vind het echt erg voor jou en Elmo, Syl, uit jouw verhalen bleek altijd al dat ze een Poes met Persoonlijkheid was. Je kon nu niet anders dan haar laten gaan, maar wat zul je haar missen :(:) .

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-13 22:57

Dank jullie wel.:)

Een Poes met Persoonlijkheid was ze zeker. En gemist wordt ze ook. Door mij, door mijn vriend en door Elmo. We hebben inmiddels een mooie urn uitgezocht, dus als ze straks weer thuis komt mag ze lekker op haar favo plekje in de zon gaan liggen.

In onze zoektocht naar foto's van mijn niet zo fotogenieke dametje kwam ik nog een paar foto's van 2002 tegen, toen Koekiemonster nog een Koekiemonstertje was. <3

Afbeelding

Koek d'r typische houdinkje. Rechtervoorpootje gebogen.
Afbeelding

Afbeelding

Morgen maar wat foto's uit gaan zoeken om af te laten drukken. :)