Bo en Moon, de zwangere poesjes uit dit topic: [BB] Advies nodig, zwangere kittens.. zijn weer thuis. Moon is ongeveer anderhalve week geleden bevallen, van 7 kittens, waarschijnlijk van twee zwangerschappen.. De beestjes waren erg zwak en veel te klein, ze wogen 44-56 gram in plaats van de normale 100-120 gram. Vijf van de kleintjes zijn dezelfde dag nog overleden. De twee die nog over waren dronken niet bij Moon, en moesten met de fles gevoerd worden. Ook deze twee waren erg zwak, en deze zijn ook uiteindelijk overleden. Heel erg zielig allemaal, en ik ben ook echt woedend op de mensen die dit mijn poesjes aan hebben gedaan. Aan de andere kant ben ik erg blij om de meiden weer thuis te hebben. Moon is vrijdag gesteriliseerd en zaterdag hebben we ze opgehaald. Gelukkig was de switch van opvang naar huis niet te stressvol voor ze en voelen ze zich inmiddels weer helemaal thuis. Moon is een echte praatpoes die hele verhalen aan je vertelt en waar je diepzinnige gesprekken mee kan voeren, Bo is een nieuwsgierig maar toch nog wel bang klein draakje. Ik heb vanmorgen tijdens de gekke vijf minuten foto's gemaakt, en er zijn er maar een paar die erg goed gelukt zijn en die wilde ik even laten zien.

Bo heeft een speeltje in zicht.

Moon

Bo kan echt verschrikkelijk dom kijken

Hier zie je dus dat ze nog een kale buik heeft. De hechtingen zitten er nog in en worden er binnenkort uitgehaald. Ze heeft nog wat los vel van haar zwangerschap.
Bij deze wil ik ook alle lieve bokkers bedanken die me hebben gesteund in het topic en tips hebben gegeven.