Ik heb door omstandigheden geen school of werk, en zat dus eigenlijk de hele dag alleen thuis... En ja wat doe je dan? Een maatje zoeken, en zo kwam ik uit bij een parkietje!

Zn moeder is een witte grasparkiet, en vader een blauwe engelse grasparkiet.
Baby is heel mooi grijs van kleur, en het was liefde op het eerste gezicht, nu na 4 dagen zijn we al dikke maatjes en vanaf dag 2 eigenlijk staat de kooi nonstop open, baby vind het helemaal prima! Geweldig leuk ook hoe dattie meegaat kwetteren als ik een muziekje aanzet, of hoe dattie terug gaat praten als ik tegen hem praat. (Yep ik praat tegen een vogel
)Oke ik typ nu al veeel te lang, tijd voor wat foto's!
dag 1
lekker rustig in de kooi een beetje chillen;

dag 2
Smorgens eerst een lekker stukje appel;

Daarna was het tijd om eens te kijken hoe baby t vond om de kooi uit te gaan, hij was gelukkig al deels tam gemaakt door de kweker;

En ach, meneer was zo rustig dat ik vond dat de kooi prima open kon staan, en baby was t daar mee eens, zn favoriete plekje! ;

Maar natuuuurlijk moesten we ook even op ontdekkingsreis door de kamer! ;

Ondertussen had ik een mooi schommeltje in elkaar geflanst!

Maar baby vind dit ook wel een eeerg leuke plek om te zitten... heerlijk trots/voldaan koppie!

dag 3;
Als we wakkerworden natuurlijk eerst even gedag zeggen en de kooi uit;

dag 4;
En weer een nieuw zitplekje ontdekt!

dag 5;
En zo zitten we dan alsof we al jaaaren maatjes zijn, ohh ik ben toch zo vreselijk gek op baby geworden!

En gelukkig vind baby een kus ook helemaal niet erg!

Ik hoop dat jullie Baby net zo leuk/mooi vinden als ik! En een berichtje zou leuk zijn!