Maar toen we Fauno op internet zagen waren we allebei meteen verkocht. Na lang en intensief mailen en kennismaken, kwam Fauno dus in ons leven en bij ons thuis.

De onafscheidelijke vriendinnen, Nuka en Mimi
Fauno is een kat van (ze schatten) ongeveer 1,5 a 2 jaar oud. Hij is vorig jaar augustus gespot in een dorpje in Alicante (Spanje) en toen de dierenambulance hem wilde vangen om hem naar het asiel te brengen kwam net de melding binnen dat er een kat was aangereden, en dat was dus Fauno.
Hij heeft een gebroken heup gehad, ribben kapot en weet ik niet wat meer en was uitgemergeld en bang. Het asiel heeft een opvangcentrum gevonden waar Faun opgelapt kon worden en samen met 6 katten een stuk grond met schuilplaats hadden waar hij lekker kon opknappen.

En dit is dus Fauno
We zijn na een flink aantal keer mailen en formulieren etc ingevuld, in de auto gestapt en na een uurtje rijden kwamen we aan in het dorpje en meteen naar Fauno gaan kijken. Fauno was een beetje schrikkerig maar vond het ook machtig interessant en kwam al snel naar ons toe.
Na dit bezoek hoefden we niet lang te praten en de zaterdag daarna kwamen ze Fauno brengen en kijken of ons huis wel goed genoeg was voor Faun.

De eerste paar dagen was het voor de honden wel wennen en ook spannend voor Fauno,want de honden willen alleen maar spelen en voor Fauno was het toch een beetje angstig.
Dat is nu nagenoeg over, ze accepteren elkaar en slapen vredig samen opde bank (Fauno en Mimi) en Nuka naast de bank.
Fauno is een echte kroelkat, spinnen en snorren dat het een lieve lust is en lekker gezellig bij je komen zitten. Het is net alsof hij hier altijd al geweest is

Lekker ontspannen op de bank

Na een ontdekkingstocht in huis uitrusten onderin een kastje

Na een dag of vier in huis werd het tijd om ook het terras te gaan ontdekken

Dit was het verslagje van Fauno. We zijn ontzettend blij dat we hem een nieuwe kans gegeven hebben,alhoewel we nog wel merken aan sommige dingen dat hij goed te pakken genomen is door de auto.
Wij zijn gelukkig , de honden accepteren hem, hij accepteert de honden en spint dat het een lieve lust is. We zijn verbaasd dat hij na zo'n korte tijd zich zo op zijn gemak voelt

Lekker relaxen op de bank
De foto's zijn van mindere kwaliteit,want ze zijn gemaakt met mijn mobieltje. Mijn fotocamara is vorig jaar met het zwemmen verdronken, had hem in de zak van mijn short
Fauno zou het meer dan leuk vinden als jullie een berichtje zouden willen achterlaten.
Maar op het moment ben ik heel gelukkig met alles wat ik heb