Ik ben Zita, een 9-jarige kruising chihuahua en ik ben 2,5 jaar geleden geadopteerd door mijn baasje. Ik kom uit het verre maar warme Spanje, en ben daar door een asiel gered uit een dodingsstation...
Ik ben normaal echt wel een stoer hondje dat zonder jasje kan maar als ik lang mee buiten ben (mijn baasje moest ook nog voor de paarden zorgen ondertussen) en het is zo koud dan heb ik toch mijn ene rode jasje waardoor ik lekker vrolijk kan rondlopen ipv verkleumd op mijn baasje te blaffen
Mijn baasje zegt ook soms dat ik een arrogant koppie heb, ik snap niet zo goed vanwaar ze dit haalt...
Nou goed, nu waren we lekker in de tuin en op de wei aan het spelen. Dit zijn mijn andere vriendinnetjes:
Pruts een 14-jarige kruising uit een asiel van België
(ja ze heeft nogal complexen over haar tanden
)Wij kunnen lekker samen rennen! (sneeuw blijkt niet de beste manier te zijn om het tanden-complex te verdoezelen...)
Maar dan hebben we Liny, een 5-jarige kruising podenco, ook uit Spanje...
En met Liny spelen is niet fijn! Ik was eerst wat met mijn balletje aan het spelen
Maar Liny kreeg dit in de gaten...
Ik deed nog snel een poging om mijn balletje te verstoppen zodat Liny het niet te pakken kreeg!
Helaas het mocht niet baten, ze had het door
Gelukkig kan Liny zich niet lang bezig houden met hetzelfde speelgoedje, en zag ik mijn kans weer schoon!
Eind goed al goed dus!
Daarna moest het baasje de paarden verzorgen, gelukkig zijn wij hondjes dat goed op zichzelf kunnen spelen ondertussen
(ja Pruts is ook wel aanwezig, vanachter die paal zie je die tanden gelukkig niet!)