Maak kennis met Rob en Sandra Mossinkoff en hun geweldige roedel huskies!
En bekijk vooral het filmpje waarin Rob verteld over zijn hobby met deze dieren.
Deze lieve mensen heb ik in 2010 leren kennen toen zij op een vakantiepark in Limburg met kerst & oud en nieuw een sledehonden-demonstratie gaven in een halve meter sneeuw die toen gevallen was. Helaas was er na 2 weken niet veel meer van de sneeuw over, en waren dit geen ideale omstandigheden. Ik heb 2 weken lang water gebracht voor de honden, gezellig staan babbelen, kijken, helpen, en meegereden op de slee!
Een paar maanden geleden samen met mijn vriend naar Zeewolde afgereisd om weer met deze mensen in contact te komen.
Het leuke aan honden is, dat ze je onthouden.. Ze herkennen je, en dat terwijl ze mij 2 jaar geleden voor het laatst hadden gezien.
Ik wil jullie graag wat prachtige foto's laten zien van deze machtige huskies en hun geweldige baasjes die het beste met de dieren voor hebben en vooral met z'n allen genieten!
Met deze honden worden officiele wedstrijden verreden, zowel in Duitslands, Oostenrijk en noem maar op.
Morgen ga ik samen met mijn vriend weer een bezoekje brengen aan hun, en ongetwijfeld wat leuke plaatjes schieten van de honden.
2010 Limburg

Parcours afzetten.

Enthousiasme

Samen met Rob op de slee
Zeewolde

Even kroelen met Rob

Tuigjes om.

Inspannen.

En weg!

En na de race eis je gewoon de aandacht op en wil je ge-aait worden.
En mijn grote favoriet, The Beast van de roedel : Grayno
Grayno is de hond die mij in Zeewolde uitbundig begroette, en volgens Rob was hij mij absoluut nog niet vergeten.

Als ze op wintersport gaan met de honden ziet het er zo uit:

Buiten het wintersportseizoen om trainen ze in Spaarnwoude:

Op de foto's staat een copyright.. Dus wees zo vriendelijk om er vanaf te blijven

Jammer.