van mijn Lalalametje Rambo is vertellen!Nou Rambo is geboren op 22-2-13 geboren als klein ondeugend lammetje, maar wel verstoten door zijn mama, want zijn mama had te veel lammetjes en te weinig melk.
Zo zag dat dondersteentje er toen al uit:

Een paar dagen later, 2 om precies te zijn
, wilde ik hem s'ochtends de fles geven, maar meneer lag (in zijn eigen speciaal voor hem gemaakte hokje) te bibberen (we hadden de warmtelamp weer weggehaald want er was een ander schaap met zwakke lammetjes die hem nodig had) , en kon niet meer staan, maar bleef goed drinken uit de fles, dus toen heb hem mee naar binnen genomen, en hebben mijn ouders en ik hem in het kantoor neergezet:
.Toen werd er die dag noch een leplammetje geboren: Lieke (en die was voor mijn zusje, want haar leplammetje was al doodgegaan):
Dus toen hadden we opeens 2 lammetjes in het kantoor, die middag, voordat Lieke er bij kwam was mijn lammetje al weer gaan staan hij had het weer warm (want buiten vroor en sneeuwde het die dag), en genoeg energie om weer te staan en lopen. Dus hebben we die dag erna een nieuwe warmtelamp gekocht en ze met z'n tweeen onder die lamp in hun hokje gelegd. Dat gaat heel goed want, ze lagen/liggen altijd daaronder lekker tegen elkaar aan te slapen.
we hebben toen 4 maart in het weiland even een paar fotos gemaakt, Rambo volgt me echt de hele tijd:
nog een paar fotos van rambo in de wei:
nog eentje over mijn knie aan het hangen met de lucht erachter:
Nou dat was het wel weer zo'n beetje, nog 1 Foto die we vandaag gemaakt hebben, kan je zien hoe groot die alweer is (en ja ik heb een lelijke overal aan, maar die heb ik bij de paarden en lammetjes altijd aan..):
Een reactie vinden wij Leuk!
ik wil ook een lammetje maar dan word m'n moeder niet blij 

en bij ons op de stalling kost te veel geld