Omdat het vandaag zulk lekker weer is heb ik eventjes met Jesda getraind.
Zoals velen van jullie weten is ze 8 maanden geleden aangereden door een auto.
Beide bekken gebroken, de meeste kennen het verhaal wel.
Dierenarts gaf me weinig kans om weer met Jesda behendigheid en Flyball te kunnen doen. Ik heb alles op alles gezet om te proberen dat Jesda en ik weer konden trainen.
Dit is trouwens niet de eerste keer dat Jesda en ik weer trainen. We doen het nu een kleine maand, maar vandaag was wel een van de keren dat ik de hindernissen iets hoger heb gezet. Ben ook maar een halfuurtje tot 3 kwartier bezig geweest.
Zie hier het resultaat:
Foto 1:

Jesda is een 'large hond' dus hoort 65 cm te springen. Ik vond het een beetje overdreven om meteen zo hoog te beginnen dus deze hindernis staat op ongeveer 50-55 cm. Gewoon eerst even lekker inkomen.
Foto 2:

Foto 3:

Zwart-wit
Foto 4:

Hier heb ik de hindernis iets hoger gezet. Staat op 60 cm. Heb deze 2 keer gesprongen. Alleen voor de foto alleen de eerste foto was mislukt

Foto 5:

Schuin genomen
Daarna hebben we nog even Flyball gedaan.
Je mag Jesda snachts wel wakker maken om dit te gaan doen. Ook hier weer rustig aan gedaan.
Foto 6:

Met Flyball is het de bedoeling om met een poot op een plankje te slaan..
Foto 7:

Achter de bak heb je 2 kokertjes, in 1 daarvan zit een bal en die wordt er uit geschoten. De hond moet um vangen.
Foto 8:

En dan terug rennen over de hekjes. Deze foto is alleen van de heenweg want terug weg kon ik niet zo snel vast leggen. Jesda gaat nogal snel. Ook is deze foto niet helemal scherp.
Foto 9:

Bal vangen
Foto 10:

Grrrrrrrrrrrrrr, ik vang je!
Liefss