Omdat het een open baarmoederontsteking was konden we gewoon 's ochtends naar de dierenarts, ik ben wel de hele nacht opgebleven om d'r in de gaten te houden en om 8 uur stond ik bij de dierenarts op de stoep. Ze toonde toen niet echt ziek meer en had ook geen koorts. De dierenarts wilde de operatie maandag doen, ik heb erop aangedrongen dat ik wilde dat ze diezelfde dag nog gesteriliseerd zou worden en dit is maar goed ook. Tijdens de operatie schrok de dierenarts van de baarmoeder en viel het haar behoorlijk tegen. Ze hebben het vanaf de baarmoederhals weg moeten halen en als ik niet aangedrongen had, had het er heel anders uit gezien. Ik denk niet dat ze het maandag dan gehaald had.. Nu is ze net klaar met haar AB kuurtje en is ze alweer bijna helemaal de oude gelukkig!! Wat een zorgen..
Iepie is nu 10 maand oud, een lilactortiepoint Heilige Birmaan.
Lenthe is zwanger

Hier kun je haar zwangerschap volgen en straks het nestje: [BB] Birmanenbabies van Lenthe & Davino!

Ze lijken toch wel op elkaar hoor die twee. Lenthe is Iepies mama en ze ploffen beide op dezelfde, lompe, manier neer en liggen altijd precies hetzelfde. Dat moest natuurlijk ff vastgelegd worden met m'n telefoon.

Lenthe is forser, die is natuurlijk al 3 jaar. Iepie is wel ietsje langer dan Lenthe, dus dat belooft nog wel wat

En nog een paar van Iep, gewoon omdat het gewoon nog kan!!

Een enórme lebber van tante Tessa

Tante Tessa zelf

High five!!