Ik wilde graag met jullie delen hoe onwijs blij ik ben met deze schat.
Ik heb dr leren kennen toen ik voor school stage ging lopen bij een hondendagopvang in Amersfoort. Ze liep daar als kleine opdonder door het huis heen te banjeren en direct was er een klik.
Toen de weken verstreken kreeg is steeds meer een brok in mn keel bij de gedachte dat ik dr achter zou moeten laten en nooit meer terug zou zien. Tot ik de uitnodiging kreeg om dr weer eens op te zoeken.
Na deze eerste keer opzoeken toen ze een paar maanden ouder was, ben ik nooit langer dan een week weg geweest.
Ze is erg aan me gehecht geraakt en ik train dan ook elke week met dr in het park naast mn huis. Nu zal je vast denken, waarom neem je dr niet mee naar huis. Nou, dit was wel de bedoeling, maar ik heb nooit geweten dat mijn pa allergisch is voor honden. Dus dit feest ging niet door.
Elke week haal ik lieve Puta op (1,5 km van huis
) en ga met dr het park in. Leg dr vervolgens op de mat en ga erna weer verder met wandelen. Na en paar maanden was er een klein lief Old English Bulldogje die aan mn riem ging hangen als ik Puta wilde aanlijnen, dus ze zeiden, neem maar mee.
Sinds die tijd gaat de kleine Janis Joplin ook mee op stap en ben ook aan haar best gehecht geraakt.
Als je tot hier bent gekomen met lezen, super bedankt dat je de moeite nam.
Hier een klein paspoortje en dan de foto;s
Naam: Puta
Ras: Perro de Presa Canario
Geboren: 18-11-2011
Geslacht: Teef
Naam: Janis Joplin (ookwel gewoon Joplin)
Ras: Old English Bulldog (dus niet zon waggelende Engelse Bulldog)
Geboren: 18-6-2012
Geslacht: Teef
Hier onze eerste ontmoeting

Slapen, nog steeds dr favorite bezigheid

Een paar maanden na mijn stage was mijn kleine donder gegroeid

En hier gingen we voort het eerst trainen, hier nog aan de lange lijn.

En langzaam aan ook los, dat loopt ze nu altijd, behalve uiteraard aan de weg.

Gezellig me de trein in.

En oppasen, slapend uiteraard.

Samen zwemmen

Een echte waterrat

Toen kwam ineens dit mormeltje aanwaaien, Joplin

En zo is ze nu.

Zo lag puta eerst bij.

En zo liggen ze er nu bij.

Samen in de sneeuw.

En als afsluiter, haar lievelings bezigheid

Super bedankt voor het kijken, we gaan binnekort naar een meeting in Bergen op Zoom. Dan zal ik wat mooie proffesionele foto's plaatsen

En wij hadden geen idee wat voor ras erin zit, want hij komt uit Spanje en is daar gedumpt.