Mitch gaat sporten! Waterballet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leonyr

Mitch gaat sporten! Waterballet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 19:51

Oké, eerlijk is eerlijk, meneer beoefend al redelijk fanatiek de sport behendigheid. Maar zoals veel ambitieuze Border Collies moet ook Mitch zich uitsloven. Ditmaal bij WaterBallet.

Afbeelding

Het punt was dus dat ik spontaan besloot onze twee stuiterballen (Wasbeertje Pepsi en BC Mitch) mee te nemen op een lekkere wandeling het natuurgebied in. Geen slecht plan, aangezien ik mijn kaplaarzen aanhad, vijf lagen kleding, een regenbroek en bovendien gewapend was met mijn camera.

...

Niet er op rekenend dat het water kniehoog kwam door de regen en mijn o zo geweldige kaplaarzen hun o zo geweldigheid verloren nadat bleek dat ze niet meer waterdicht waren. Natte voeten dus, een nat wasbeertje en een BC die zijn lol niet op kon.

De foto's zijn helaas niet goed gelukt. Ik ben nog niet heel erg gewend aan de ontzettend accurate scherpstelling van mijn nieuwe camera, blijkt. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een plotselinge noodstop, om de nodige regen over Pepsi te laten neerdalen. -O-

Afbeelding

Maar je zusje plagen kan natuurlijk ook zo:

Afbeelding

Hier was ik erg blij met de afstand die tussen mij en Mitch zat. :')

Afbeelding

Als een verzopen kat. :Y)

Afbeelding

Even voor de duidelijkheid, bovenstaand zwembad is doorgaans een droogliggend fietspad.

Amado7

Re: Mitch gaat sporten! Waterballet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:53

haha geniaal.
Wat een leuke honden zeg! :D Echt knapperds! :D

Was het niet koud? :P

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 19:55

amado7 schreef:
haha geniaal.
Wat een leuke honden zeg! :D Echt knapperds! :D

Was het niet koud? :P

Bedankt!
Ja, was wel redelijk koud, vooral het water. Toen bleek dat het niet veel beter zou worden heb ik Pepsi op de arm genomen en hebben we een rechtsomkeert gemaakt. Pepsi is namelijk niet zo'n waterrat als Mitch en had het dan ook gewoon koud.

(Heb overigens nog rare fratsen uitgehaald. Ik vond het vervelend voor Pepsi dat ze het koud had, heb dus één van mijn vijf lagen uitgetrokken en haar flink afgedroogd. Daarna had zij het in ieder geval niet meer koud, haha. :D )