Ik ben bijna 2 jaar oud en heb al heel wat meegemaakt in mijn korte leven. Zo heb ik bijvoorbeeld al 1 van mijn 7 levens verspild tijdens het buiten spelen..

Ik woonde als echte binnenkat in Zaandam, tussen een grote beestenboel, tot ik opgehaald werd door mijn nieuwe baasje. Ik vond haar een heel eng, ze wilde elke keer maar contact met mij. Ik verstopte mij het liefst en hield mij zo stil mogelijk... Na een tijdje is ze is uiteindelijk mijn beste vriendin geworden! Ik knuffel en speel heel graag met haar.

We woonden een tijdje samen in Haarlem, maar gingen verhuizen naar Beverwijk (ik ging samenwonen

We spelen altijd samen

Lana vind mij nog altijd een beetje vreemd.. Ze is een echte stoere poes. Ik doe heel hard mijn best om haar te versieren maar dit lukt me nog niet altijd..

Ik doe haar wel altijd na. Dus als de poezen naar buiten gaan, gaat kater Sem erachteraan. Dit ging vorig jaar niet helemaal goed. Ik was naar buiten en ben heel hard gevallen. Ik ben waarschijnlijk een tijdje bewusteloos geweest maar kwam toen ik Lana hoorde roepen buiten, na 2 dagen weer terug. Mijn baasje was heeeel blij mij te zien, maar zag wel dat ik gevallen was...

We gingen gelijk naar de dierenarts, die onderzocht mij. Ik gaf geen kick want ik ben stiekem toch wel stoere kater geworden. Ik moest blijven want ik had mijn kaak gebroken. Ik werd in een diepe slaap gebracht en toen ik wakker werd zat er iets geks in mijn mond (de hechting). Gelukkig mocht ik gauw weer naar huis. Ik voelde mij heel rot de komende dagen thuis... Ik kwijlde alles onder en kon moeilijk eten.

Gelukkig voelde ik mij snel beter. Wel speelde ik voortaan liever binnen...

En keek ik GTST mee...

Heeft water mijn intresse gewekt...

En lag ik graag warm onder de dekens...

Ik keek graag naar buiten. Mijn baasje heeft geconstateerd dat ik best wel op Lana lijk.

(Lana / Semmie)

Na een tijdje ging ik weer soms naar buiten... Nu zelfs elke ochtend eventjes! Wel blijf ik in de tuin (gelukkig

Zelfs als het koud is ga ik gewoon naar buiten toe!

Ik ben van een bange schuwe kater een echte durfal geworden!

Een reactie vind ik leuk!